Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oman hiusvärin kasvattaminen on kyllä yhtä tuskaa

Vierailija
19.01.2022 |

Vuosi kasvattamista takana ja tukka kasvanut noin 10 cm. Vaikka väriero ei itsellä ole edes kovinkaan suuri, mutta ajatella että tässä joutuu vielä ainakin varmaan 2 vuotta odottelemaan kunnes tukka olisi oman värisenä edes olkapäille yltävä ja kun kuitenkin haluaisin vielä sitäkin pitemmät hiukset niin menee vielä kauemmin. Hohhoijakkaa. Ja ei kyllä mitenkään freesin näköinen ilme ole tällä tukalla, vaikka kuten sanoin niin väriero ei ole edes kovinkaan suuri.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on. Värjäsin pitkää tukkaani hennalla, jota ei saa pois millään muulla kuin kasvattamalla. Monta vuotta kuljin hiuslatvat hennanpunaisina ja juuresta puski vaaleaa. Kannatti silti. Nyt on oman väriset hiukset melkein vyötärölle asti.

Vierailija
2/7 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjää se tukka omien hiuksiesi väriseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo mutta onneksi aika kuluu kuin kullin luikaus ja yhtäkkiä jo ihmettelet mihin se oma väri katosi, mistä nämä harmaat tulee.

Vierailija
4/7 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kampaajalla. Osaa auttaa.

Vierailija
5/7 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa harmittelin itsekin, mutta niin vain se aika kului ja nyt tukka on juuresta latvaan omaa väriä ja pidempi sekä paremmassa kunnossa kuin ikinä.

Itse en usko että tulen enää ikinä värjäämään hiuksiani enkä edes vaikka ne jonain päivänä kasvaisi harmaina tai valkoisina.

Harmittaa että tuli niin monta vuotta (reilu kaksi vuosikymmentä) värjättyä kun oma tukka olikin oikeasti näin kiva. Se sopii täydellisesti niin silmien kuin ihonkin väriin sekä kaikkiin muihin karvoihin eli ei tarvitse värjäillä edes kulmia enää vaan kaikki näyttää kivalta. Lisäksi omassa värissä ainakin tämä mun tukka on todella kivan eloisa hieman eri sävyineen jollaista ei kyllä saa aikaan taitavinkaan kampaaja raitoineen.

Vierailija
6/7 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kasvatin oman vaaleanruskean värin ja aiemmin olin värjännyt mustaksi. Ei ollut kaunis näky kun mustaa latvaa vasten juurikasvu näytti todella vaalealla. Kaksi vuotta meni että sain leikattua polkan ja pääsin eroon värjätyistä latvoista. Sanoisin että kannattaa vaan kärsiä ja kasvattaa, ilman kampaajan auttamista (ellei halua leikata). Äitini kans kasvatti samasta tilanteesta kuin minä, mutta marssi kampaajalle. Kampaaja vaalensi värjättyä osuutta sekä omaa väriä raidoilla ja nyt äitini on raidoituskierteessä. Kuivaa hamppua latva.

Vierailija
7/7 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

6. Lisää että omavärinen hius nyt häntäluuhun saakka. En ole värjännyt 12 vuoteen mutta hiuksia on tullut leikattua muutama kerta. Latvat pysyvät kunnossa kun ei värjää eikä muotoile kuumalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi