Oliko täällä äsken ketju Lolan
Kommentit (22)
Kyllä oli. En tiedä miksi poistettiin . Ei ollut sen asiattomampaa kommentointia kiun muutkaan ketjut, itse asiassa täällä on ketjuja joiden sisältö on todella karseeta. Tämä palsta on samaa konsernia kuin hesari ja ilta -sanomat. Ehkä ketju on siirretty heidän keskutelupalstoilleen kun laiskat tomittajat koittavat keksiä keskustelunaihetta. Tätä ne on tehnyt näille ketjuille ennenkin.
Oli ja hyvä että poistettiin, sellaista paskaa taas joku/jotkut suolsi siihenkin
Lolla petti ja o ihastunu uuteen mieheen, oli konsensus.
Oli ja sisältö oli karsea! Puhuttiin Lolasta n-sanalla ja kerrottiin hänen seksuaalisesti alkukantaisesta vietistään ja paksuista n-huulistaan ja vaikka mitä rasistista ja törkeää.
Ei mitään uutta tietoa silti erosta.
Koivuniemen lahko on vapaata riistaa esim. (en kuulu). Lola ilmeisesti ei ole. Paljon enemmän hc:tä noissa muissa ketjuissa. Mikä lie syynä... Toimikin on vapaata riistaa. Eihän täällä tunnetusti mitään logikkaa ole tai sääntöjä valvota oikeudenmukaisesti, vähän kuin Prahan MM-lätkässä. Vähän miltä minäkin päivänä tuntuu ja kuka valvoo ja tuomaroi:)
Uus suhde veikataan olevan, ja kohtahan asia selviää, kun Lola ja Jarkko kertoo yhessä jossain lehdessä että eroon ei liity kolmansia osapuolia eikä mitään draamaa ja ystävinä erotaan... ja sitten siitä parin päivän päästä Lola on jonkun miehen kanssa baarissa ja kuvat seiskassa. Siitä voi sitten miettiä että oliko niitä kolmansia osapuolia.
17: Mitäköhän puhuttavaa sinulla asiasta on, kun et oikeasti mitään tiedä? Pelkkää tyhjää spekulaatiota. Miksi se on sinulle niin tärkeää?
Miksi ei poisteta YKSITTÄISIÄ teiniviestejä ja muita asiattomia. Miksi pitää poistaa koko ketju? Lola on löytänyt uuden miehen, hui kauheeta. Ei sellasta saa sanoa Vauvassa, koska kaikki ovat oikeesti yksiavioisia ydinperheitä.
Onko vain huhua että silloin kun Lola pärjäsi Miss Universum-kisassa, sille tarjottiin roolia hollywood-elokuvasta? Lola kieltäytyi roolista mustasukkaisen miesystävän vuoksi.
Jos on totta niin mahtaa nyt harmittaa.
Seiska, mitä mieltä olisit, jos sinun yksityiselämääsi reposteltaisiin täällä palstalla ja esitettäisiin paikkansapitämättömiä väitteitä? Riemustako hyppisit yläpystyä? Kyllä tälläkin palstalla pitäisi oppia kunnioittamaan jokaisen tunnetun tai tuntemattoman ihmisen elämää. Mainostatte aina korkeaa koulutustanne, mutta epäilen vahvasti, että pintanne on teflonia, josta esim. sivistys ja hyvä käytös valuvat pois kuin vesi hanhen selästä.
Olisi tosi hyvä jos ylläpito kertoisi MIKSI joku ketju poistetaan eli sanovat suoraan mikä tai mitkä viestit aiheutti poiston. Itse kirjoitin tuohon Lola -ketjuun mutten mitään rasistista . Olen huomannut että sellaiset ketjut joihin vastaan poistetaan ihmeen usein . Se saa pakostakin miettimään olenko MINÄ aiheuttanut poiston. Omasta mielestäni kirjoitan asiallisia viestejä.
Ihme juttu, iltapaskassa on vielä kommentointi sallittu tämän uutisen kohdalla. Noo, eiköhän se kohta sulkeudu kun sensuuripäälikkö herää nokosiltaan.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:29"]
Koivuniemen lahko on vapaata riistaa esim. (en kuulu). Lola ilmeisesti ei ole. Paljon enemmän hc:tä noissa muissa ketjuissa. Mikä lie syynä... Toimikin on vapaata riistaa. Eihän täällä tunnetusti mitään logikkaa ole tai sääntöjä valvota oikeudenmukaisesti, vähän kuin Prahan MM-lätkässä. Vähän miltä minäkin päivänä tuntuu ja kuka valvoo ja tuomaroi:)
[/quote] Joo olen ihmetellyt että tietyistä julkuista saa kirjoittaa todella hävyttömiä ketjuja kun taas joitakin kohdellaan silkkihansikkain kuten nyt tuon Lola-ketjun poistaminen osoittaa.
Lola on lihonut niin muodottomaksi valaaksi ettei ole ihmekään että liitto on kriisissä.
Ketjussa oli yksi tosi törkeä viesti, harmi vaan että KOKO ketju lähtee samalla. Eikö mode osaa poistaa YHTÄ viestiä?
Outoa, että Lolalla on mielipide kaikesta, ja suorana ihmisenä hän ei ujostele mielipidettään kertoa (kuten itse kertoo). Nyt sitten kun ip-lehdissä kerrotaan Lolan avioliiton kariutuneen, ei asiasta saa Vauvalla puhua.
Miksi poistaa yhtä viestiä kun kerralla voi saada koko jumaltunteen.
Mun mielestä niillä ei ole mitään suhdetta ollutkaan jos tieto Jarkolle on mennyt jonkun lehden kautta. Luulisi että osapuolet keskustelisivat ennen eropäätöstä.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:34"]
Onko vain huhua että silloin kun Lola pärjäsi Miss Universum-kisassa, sille tarjottiin roolia hollywood-elokuvasta? Lola kieltäytyi roolista mustasukkaisen miesystävän vuoksi. Jos on totta niin mahtaa nyt harmittaa.
[/quot
Minäkin muistan jotain tällaista, Lola ei olisi saanut leffassa suudella. Oli se tanssija-poikaystävä.
Ol ja män.