Minkä ikäisenä lapsenne ovat olleet hoidossa ensimmäisen kerran isovanhempien luona
Minkä ikäisenä olette vieneet lapsenne hoitoon ensimmäisen kerran isovanhemmille?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoitatko yön yli hoitoon vai ihan vain tunniksi tai pariksi?
Yön yli= yökylä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yön yli= yökylä
Ok! Mun molemmat lapset ovat olleet ensimmäistä kertaa yökylässä isovanhemmilla siinä kahden ikävuoden tienoilla. Toinen oli varmasti vähän alle kaksi ja toinen vähän yli, koska muistikuvani mukaan molemmat ovat olleet ekan kerran yön yli hoidossa kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkotat varmaan mummoa?
Miksi aloittaja tarkoittaisi varmaan mummoa, jos hän sanoo isovanhemmat?
Noin kaksi vuotta ja neljä kuukautta, kun oli kavereiden häät.
Vauvana oli n. 3kk mummilla ja ukilla, kun olimme ystävien häissä.
Oli yhden yön mummolassa noin 2-vuotiaana. Meillä oli muutto.
Esikoinen 3v 3kk ikäisenä, kuopus ei ikinä (täytti just 14v). Isän puolen vanhemmat oli kuolleet, samoin mun isä , mun äiti oli alkoholisti. Tuon ainoan kerrna kun oli yökylässä siellä oli myös muita paikalla eli mun sisar ja äidin äiti.
Eivät ole olleet koskaan kummillakaan isovanhemmilla sekuntiakaan hoidossa ja ovat yläasteikäisiä. Isovanhempia ei kiinnosta, eivät halua pitää yhteyttä. Joten tuskin sitä ekaa kertaa tulee koskaan, ehtii lapset aikuiseksi ensin ;)
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoitan ensimmäistä hoitokertaa. Ihan päivällä en tarkoita yöhoitoa. Tuskin kukaan jättää lasta ensimmäisellä hoitokerralla yöksi. En ainakaan minä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen hoitokerta harvemmin on yökyläilyä.