Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kusee kissan hiekkalaatikkoon?!

Vierailija
18.05.2015 |

Tää on ihan sekoa. Mulla on yks kissa, 7v leikattu narttu. Kissalla on "Pikkuvessassamme" hiekkalaatikko jossa käy normaalisti. Nyt parin viikon aikana mulla on herännyt epäilys että mies kusee sinne laatikkoon! Kissani käy aika säännöllisesti, siivoan hiekan aamuin illoin, ja aamuisin sieltä löytyy ihan järkyt paakut. Siis muka yhdestä kissasta! Hajusta en osaa sanoo koska ei kiinnosta haistella.

En oo kehdannut kysyä mieheltä, mut epäilen että se sinne kusee. Mies valvoo iltaisin myöhempään kuin mä, ja mä nousen aiemmin. Ikinä en kuule vessan vetämistä illalla sänkyyn mentyäni vaikka se muuten vedellä lorottaa (kasvojen ja hampaiden pesu). Onko tää nyt ihan sekoa? Pitäiskö mun vaan kysyä käykö se kissan laatikolla? ja MIKSI?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet... Ehkä se saa siitä seksuaalista tyydytystä. Eli: Jätä se sika!

Vierailija
2/20 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, en osaa auttaa, mutta kiitos päivän nauruista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla parempi provo. Kiitos.

Vierailija
4/20 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi käy oikeasti kissan hiekkalaatikolla kusella, toimita hänet päälääkäriin. Toivottavasti olet väärässä/tämä on provo. Tunnen yhden aikuisen miehen, joka haluaa leikkiä pissaleikkejä. Hyi yök!

Vierailija
5/20 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä toinen hiekkalaatikko, niin on miehelle oma. Ei tartte kisun boksia käyttää!

Vierailija
6/20 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä miehelle vois laittaa jonkin oman puun kasvamaan isoon saaviin. Eikös niille pidä joku tolppa olla mihin tähdätä.

Vierailija
7/20 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on kissan kanssa kisat kumpi pissaa pidemmälle :D

Vierailija
8/20 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo melkein naurattaa tää koko juttu. Taidanpa miehelle heittää että laitetaanko toinen laatikko, kun ei meinaa kissalle riittää toi yks? Jos haluu tunnustaa jonkun pilan niin siinäpä sen paikka.

ap

Vierailija
9/20 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kissalle katollinen laatikko. Sen katon kiinnitysten avaaminen aiheuttaa sen verran ääntä ja vaivaa, että tuskin siihen mies ryhtyy jos pytty on saatavilla...

Vierailija
10/20 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 18:07"]

Hanki kissalle katollinen laatikko. Sen katon kiinnitysten avaaminen aiheuttaa sen verran ääntä ja vaivaa, että tuskin siihen mies ryhtyy jos pytty on saatavilla...

[/quote]

Samaa mieltä, hanki laatikko, jossa on katto. Tai sitten ihmettele huolestuneena miehellesi, että onkohan kissa kipeä kun se pissaa noin paljon.

Vierailija
11/20 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan normaalit pisutkin lirauttaa niin melkoiset on kyllä paakut.

Vierailija
12/20 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa nyt ensin minkä kokoiset paakut esim. pari desiä vettä saa aikaan, että onko samaa luokkaa löytyneiden kanssa.

Vierailija
13/20 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä mulla herää huoli kissasta. Minäkin pari vuotta sitten ihmettelin että miten sitä pissaa niin paljon tulee laatikkoon. Juomisen määrään en kiinnittänyt huomiota koska joi ison koiran kanssa samasta kupista. Munuaisvika. Kuoli alle puolessa vuodessa. :(

Kova pissaaminen ja juominen on selvä merkki siitä, että tutkia pitää. Yleinen tuo munuaisvika. Ajoissa jos huomaa niin lääkitys voi auttaa jatkamaan elämää, itse huomasin liian myöhään kun en tajunnut tuon pissailun olevan oikeasti huolestuttavaa.

Vierailija
14/20 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko aamukuset tarkastettu laatikosta AP?

Vierailija
15/20 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan kissan kanssa suoraan eläinlääkäriin. Ihan oikeasti, on paljon todennäköisempää että kissallasi on pissaamiseen vaikuttava sairaus kuin että miehesi kusee hiekkalaatikkoon. Mitä meinasit hyötyä kissan silmällä pidosta, aiotko saada sen kiinni itse teosta pissaamassa isoja pissoja yöllä?

Jos mietit eläinlääkärikuluja mahdollisesti "turhaan", niin kysy toki mieheltäsi että jollei hän kuse laatikkoon niin sitten kissa on vakavasti sairas, kummasta on kyse.

Vierailija
16/20 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa eläinlääkäriin ja äkkiä, et jää seurailemaan tilannetta! Eläin peittelee viimeiseen saakka oireitaan ja saattaa kärsiä vaikket sitä huomaisikaan. Mikäli välität kisustakin vie hänet pikimmiten tarkastettavaksi!

Vierailija
17/20 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos aamun naurusta:) osta miehelle oman laatikon eikö opeteltu miehellesi pienenä että toisten tavara ei saa käyttää ilman lupaa .kissalle tulee paha mieli

Vierailija
18/20 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munuaisten vajaatoiminta on todella yleinen tauti, etenkin vähän vanhemmilla kissoilla. Jos huomataan ajoissa niin lääkityksellä/ruokavaliolla saa usein hallittua. Eli kannattaa viedä kissa eläinlääkärille.
Miehen kuseksimiseen kissan laatikkoon taas on hieman eri hoitoennuste. :D

Vierailija
19/20 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, tää oli hauska!

Jos ilmeneekin, ettei miehesi ole käynyt laatikoilla niin kannattaa viedä kisu lääkäriin.
Meidän katti teki järkyttäviä pissoja ja syyksi paljastui munuaisten vajaa toiminta:/

Vierailija
20/20 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 18:25"]

Nyt kyllä mulla herää huoli kissasta. Minäkin pari vuotta sitten ihmettelin että miten sitä pissaa niin paljon tulee laatikkoon. Juomisen määrään en kiinnittänyt huomiota koska joi ison koiran kanssa samasta kupista. Munuaisvika. Kuoli alle puolessa vuodessa. :( Kova pissaaminen ja juominen on selvä merkki siitä, että tutkia pitää. Yleinen tuo munuaisvika. Ajoissa jos huomaa niin lääkitys voi auttaa jatkamaan elämää, itse huomasin liian myöhään kun en tajunnut tuon pissailun olevan oikeasti huolestuttavaa.

[/quote]

Jos äsken nauratti, niin nyt pelottaa. :( Kissa on vaikuttanut ihan normaalilta mun mielestäni, ulkoilee valjaissa mielellään, leikkii ym. Aluks vitutti tuo epäily että mies asialla, mut nyt kuulostaiskin että se olis se parempi vaihtoehto. Pidän nyt siis tota kissaa ensisijaisesti silmällä, mies kuskoon mihin tykkää.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän