jos mun pitää olla aamulla klo 9
250km(ajoaika eniron mukaan 3.5h) päässä kotoa ja skarppina koko päivän, taitaa olla fiksua etsiä yöpaikka kohteesta ja mennä sinne jo edellisenä iltana.
Kommentit (7)
loistavaa kun et edes kysymystä saanut loppuun kun jo itse vastasit siihen. mikä tän alotuksen pointti oikein on?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:39"]
loistavaa kun et edes kysymystä saanut loppuun kun jo itse vastasit siihen. mikä tän alotuksen pointti oikein on?
[/quote]
Ihan pelkästään sun ärsyttämises. Mä tiesin että sä tartut tähän.
ps. Onko sulla joku asperger tms?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:03"]
[/quote]
[/quote]
rauhotu, aika epäkohteliasta alkaa heti haukkumaan kun joku kyseenalaistaa sun logiikkaa. kertoo susta ihmisenä yllättävän paljon :) t. 3
Vaikka oon aamuvirkku menisin jo edellisenä iltana.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:37"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:03"]
[/quote]
[/quote]
rauhotu, aika epäkohteliasta alkaa heti haukkumaan kun joku kyseenalaistaa sun logiikkaa. kertoo susta ihmisenä yllättävän paljon :) t. 3
[/quote]
Ei aspergeriksi epäileminen ole haukkumista. Mun poikani on asperger ja se on juurikin tuollainen. Kaiken pitää olla järkevää, tarkoituksenmukaista ja totista.
Mitähän sun vastauksesi kertoo susta?
Mä ainakin menisin jo edellisenä iltana. Joku aamuvirkku varmaan toimisi toisin.