Olen Julkkis ..Päästäkää minut pois
Jep jep, Tämä TV ohjelma alkaa perjantaina 21.1. maikkarilta. Meinaatteko katsoa ? minä ainakin aion katsoa, Pakko nähdä !
Kommentit (25)
Ehkä. Voisi olla kiinnostavaa nähdä, sieppaako Saraa.
Kyykkypaskalla käynnit filmaa Frementle Media.
Pakko vähän katsoa. Mainoksten perusteella tuli mieleen vähän pelkokerroin, syödään inhottavia juttuja ja on isoja hämähäkkejä naamalla.
No en todellakaan! Tositv on syvältä, varsinkin nää jossa seikkailee mukajulkkikset, joista osasta ei ole ikinä edes kuullutkaan... Ja tähän selvennykseksi vielä, että en lue Seiskaakaan.
Ei tarvitse iltalehdet kertoo ”kohokohdat”.
Ei kiinnosta tippaakaan.
Olen nähnyt mainoksen ja se riitti. Ei kiitos.
Tulispa joku uusi hyvin tehty komediasarja. Mut ei, kun nykyään tehdään vaan tätä realityp*skaa.
Siis puolet jengistä on jotain tubettajia. Ja sit pari ex-missiä (yllättäen), joku yhden biisin ihme, pari veteraania koska pitäähän olla se emohahmo ja isähahmo ja sitten ihan randomilla vedetty Esko E. ja Antonio Flores?? miksi?
Osallistujalista kuulostaa siltä, että on otettu mukaan kaikki ketä vaan on saatu.
Jos on lähellekään yhtä hyvä kuin Tempparit niin tottakai katson!
Aivan fäntästisen kiinnostavia osallistuja. Melkein kuin Farmi ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Siis puolet jengistä on jotain tubettajia. Ja sit pari ex-missiä (yllättäen), joku yhden biisin ihme, pari veteraania koska pitäähän olla se emohahmo ja isähahmo ja sitten ihan randomilla vedetty Esko E. ja Antonio Flores?? miksi?
Osallistujalista kuulostaa siltä, että on otettu mukaan kaikki ketä vaan on saatu.
Ne jotka on halvalla saatu.
Toivottavasti Kataja ja Hirviniemi ei oo koko ajan yhtä "hauskoja".
Aivan surkee formaatti ja taas samat lapselliset juontajat.
Olen tv-katsoja. Päästäkää minut pois!
Kallis isolla rahalla tehty formaatti ja sitten 2 juontajaa, joiden ymmärrystasolla hauskanpito on erilaisten materiaalien räjäyttäminen osallistujien päälle. Jep jep, oli hauskaa joskus 1970-luvulla ja silloinkin vain teinen ja heitäkin nuorempien mielestä. Ihan älytöntä. Muiden naiden toteutuksissa ihan mielenkiintoisia haasteita ja rangaistuksia. Onneksi ei oo pakko katsoa!
Miksiköhän tuo Haaviston piccolo poika on tuossa ohjelmassa.
Mikähän sillä on hyväntekeväisyys kohde. Toivottavasti ei voita. Hyväntekeväisyys tuskin koskee suomalaisen hyvinvointia. Ärsyttävää kuunnella tuo hoono suomi.
Minä en miellä tubettajia julkisuuden henkilöiksi, en koskaan seuraa, enkä katso ainuttakaan tubettajaa, en tiedä, enkä tunne heistä ketään.
Pitäisi olla jotakin muuta saavutusta, ennen kuin voi sanoa julkisuuden henkilöksi.
Mielestäni tubettaja ei ole jukisuuden henkilö, jos sen lärvi on vaan jossain tietyssä ohjelmassa näkyvillä.
katsosin sivuformaattia, olen mulkvist, päästäkää minut pois päiviltä, tod. näk. samat osallistujat:)
Tietysti katson. Tulee viä hyvään aikaan PE klo 20.00 !!