Vain yksi sana: persut
Kommentit (5)
Raiskauksia, paritussyytteitä, kikkelikuvia. Suomen naisille on luvassa kaikkea kivaa nyt kun imbesillit pääsivät valtaan.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 12:06"]
Raiskauksia, paritussyytteitä, kikkelikuvia. Suomen naisille on luvassa kaikkea kivaa nyt kun imbesillit pääsivät valtaan.
[/quote]
Millä perusteella luokittelet suurimman osan suomalaisista imbesilleiksi? Kuvitteletko itse olevasi jotenkin parempi kuin me muut?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 12:13"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 12:06"]
[/quote]
Millä perusteella luokittelet suurimman osan suomalaisista imbesilleiksi? Kuvitteletko itse olevasi jotenkin parempi kuin me muut?
[/quote]
Suurin osa suomalaisista ei ole persuja.
ohis
[/quote]
Tällaisten lausuntojen perusteella ihmiset tosin luokittelevat suurimman osan persuista imbesilleiksi. Vilkaise nyt niitä äänestysprosentteja.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 12:15"]
[/quote]
Tällaisten lausuntojen perusteella ihmiset tosin luokittelevat suurimman osan persuista imbesilleiksi. Vilkaise nyt niitä äänestysprosentteja.
[/quote]
Hallituksessa on persujen lisäksi myös keskusta ja kokoomus. Suurin osa suomalaisista äänesti näitä. Pitäisiköhän sinun katsoa äänestysprosentit uudestaan?