Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain yksi sana: persut

Vierailija
18.05.2015 |

:D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 12:13"]

Millä perusteella luokittelet suurimman osan suomalaisista imbesilleiksi? Kuvitteletko itse olevasi jotenkin parempi kuin me muut?

[/quote]

Tällaisten lausuntojen perusteella ihmiset tosin luokittelevat suurimman osan persuista imbesilleiksi. Vilkaise nyt niitä äänestysprosentteja.

[/quote]

Hallituksessa on persujen lisäksi myös keskusta ja kokoomus. Suurin osa suomalaisista äänesti näitä. Pitäisiköhän sinun katsoa äänestysprosentit uudestaan?

Vierailija
2/5 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskauksia, paritussyytteitä, kikkelikuvia. Suomen naisille on luvassa kaikkea kivaa nyt kun imbesillit pääsivät valtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 12:06"]

Raiskauksia, paritussyytteitä, kikkelikuvia. Suomen naisille on luvassa kaikkea kivaa nyt kun imbesillit pääsivät valtaan.

[/quote]

Millä perusteella luokittelet suurimman osan suomalaisista imbesilleiksi? Kuvitteletko itse olevasi jotenkin parempi kuin me muut?

Vierailija
4/5 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 12:06"]

[/quote]

[/quote]

Suurin osa suomalaisista ei ole persuja.

ohis

Vierailija
5/5 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tällaisten lausuntojen perusteella ihmiset tosin luokittelevat suurimman osan persuista imbesilleiksi. Vilkaise nyt niitä äänestysprosentteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän