Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskalluin vaakaan ja painan 110kg. Kukaan ei usko painoani

Vierailija
18.01.2022 |

Pituus 165cm. Sukulainen arvaili, että painoni keikkuu 80kg. Ihanaa, kun saa vähän puijata kiloja alas. Mutta tämä korkea paino ei kyllä ole mitenkään ihanaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 30kg vähän? Mä oon varmaa sitte ihan käsipainon painonen sun mielestä?

T. 54kg nainen.

Vierailija
2/20 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai uskoo, muttei aavista sen olevan näin korkea. Sanotakoon niin.

T. Aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko 30kg vähän? Mä oon varmaa sitte ihan käsipainon painonen sun mielestä?

T. 54kg nainen.

Just sopiva treenikappale yhdelle kädelle.

T. Voimamies

Vierailija
4/20 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 186 pitkä todella lihaksikas mies painaa tuon verran ja hän on jo melko lihavakin tuossa painossa.

Vierailija
5/20 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan saman verran ja kyllä se on saanut monen leuat loksahtamaan. Se on kuitenkin aika hurjan paljon. Vaikka olenkin selvästi lihava, en ihan niin tankilta näytä. Mutta kai se menee sairaalloisessa lihavuudessa niin, että onkin vaikea enää hahmottaa ihmisen painoa. On vaikeaa esimerkiksi hahmottaa onko hän lihonut tai laihtunut 5-10kg kun ei se näy niin selvästi. Siinä ohjelmassakin kun niillä yli 300 kiloisilla voi yhtäkkiä tulla 40kg lisää painoa, eikä kukaan huomaa sitä. Ja niiden pitää laihduttaa tyyliin 100kg ennen kuin se näkyy heistä selkeästi.

Vierailija
6/20 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät muka uskoneet minunkaan kun olin 103 kg. Pituuteni on 178cm. Nyt paino 96kg ja tuhdissa kunnossa olen vieläkin. Pakko päästä normaalipainoon, ihan terveyden kannalta.

N29

Vierailija
7/20 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kuvittelet mun olevan normaalipainoinen, vaikka painan 90 kg 170cm-varressa. Olen kyllä lihaksikas, mutta se ei selitä kuin korkeintaan 5-8 kilon heiton. Tiedän, että palstailijat eivät tätä usko, mutta näin vain on. Ilmeisesti ihmisen luurangossa voi olla jopa 20 kiloa eroa, joten taidan olla oikeasti ns. raskasluinen. Näytän hoikemmalta kuin ne 70-kilon naiset siinä toisessa keskustelussa.

Vierailija
8/20 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä uskon

Vierailija
9/20 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk! 1,5v sitten painoin 103kg, nykyään 72kg, pituus 170cm.

Ihan mahtava olo, kävely ja pyöräily on kivaa.

Vierailija
10/20 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, 162 cm ja 107 kg eli sairaalloisen lihavuuden rajalla oon.

Vaatekoko kuitenkin 44-46 eli hyvin löydän vaatteita vaikka marketista.

En kehtaa kertoa kenellekään, kuinka paljon oikeasti painan. 

Vierailija
11/20 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai uskoo, muttei aavista sen olevan näin korkea. Sanotakoon niin.

T. Aloittaja

Mutta eihän tuo kerro muuta kuin siitä, että toisen painoa on vaikea arvioida silmämääräisesti. Varsinkin, jos on itse normaalipainoinen, niin on vaikea arvioida jonkun paljon kookkaamman painoa.

En osaa arvioida lihavien painoa itsekään: katsoin jostain ilttiksestä laihdutusohjelmassa 50 kg laihtuneen kroppakuvaa verrattuna entiseen, eikä siinä mielestäni kovin merkittävää eroa näyttänyt olevan. Lihava mikä lihava. Terveydellisesti 50 kg:n laihtuminen on tietenkin hyväksi.

Vierailija
12/20 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin leikkaukseen menossa ja hoitaja kysyi olenko laihtunut, että menisitkö vaakaan sillä esitiedoissa luki 108kg painon olevan.

En ollut laihtunut ja hoitaja ihmetteli etten ollenkaan näytä, että painaisin noin reilusti

Vierailija
13/20 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ihmiset ovat nykyään lihavempia ja ovat siihen tottuneet. Itse olen 168cm ja 78kg ja tietyllä tavalla en pidä itseäni lihavan vaikka faktat puhuvat puolestaan, vatsa aina käytön röllö ja vaatteissa en enää vilkaisekaan L-kokoa pienempää. Kun joskus 10v sitten painoin 62kg ja vaatekokoni oli S-M..

Mutta pikkuhiljaa olen herättänyt itseäni huomaamaan että ylipainoa on vähintään 15kg. Peilikuva ei sitä minulle oikeasti kerro.

Vierailija
14/20 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset nyt luulee arvioivansa painot ok, muttei niillä ole käsitystäkään.

Muakin on vuosia pidetty 80 kiloisena ja totuus on lähes neljäkytä kiloa enemmän. Se miten ne kerääntyy ja miten kilonsa kukin kantaa. Harvoin sivullisilla on ymmärrystä tai näkemystä.

Vierailija
15/20 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä jännä. Olen myös 162cm, painoa 84 kg ja käytän samaa kokoa.

Vierailija
16/20 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite 165 cm, 70 kg (eli lievä ylipaino) ja työkaverini luulee että olen alipainoinen. Juu olinhan mä 20 kg sitten.

Vierailija
17/20 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset kuvittelet mun olevan normaalipainoinen, vaikka painan 90 kg 170cm-varressa. Olen kyllä lihaksikas, mutta se ei selitä kuin korkeintaan 5-8 kilon heiton. Tiedän, että palstailijat eivät tätä usko, mutta näin vain on. Ilmeisesti ihmisen luurangossa voi olla jopa 20 kiloa eroa, joten taidan olla oikeasti ns. raskasluinen. Näytän hoikemmalta kuin ne 70-kilon naiset siinä toisessa keskustelussa.

Aikuisen ihmisen luusto painaa keskimäärin 7-12 kiloa, joten tuo ”isot luut” ylipainon syynä on vain myytti, eikä todellakaan vaikuta painoon niin paljon kuin kuvitellaan.

Vierailija
18/20 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne näkee mikä todellisuus on mutta eivät kehtaa sanoa:)

Aiakin minusta näkee heti että painan yli 70 kiloa ja olen selkeästi yipainoinen. En yritä edes huijata ketään.

Vierailija
19/20 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on vääristynyt mielikuva että 100 kilon paikkeilla oleva on järjettömän lihava.

Oikeastaan silloin ei vielä painosta ole hirveästi haittaa normaaleissa askareisa ja liikkumisessa.

Kyllä ne joiden ajatellaan oleva 100 kg niin ovat 120 kg ylöspäin.

80kg on mahdollisesti vielä ihan normaalipainoisen näköinen ilman pehmeitä kohtia.

Puhun nyt keskimittaisesta naisesta.

Vierailija
20/20 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on jännä. Mä painan 91-94 kiloa eestaas vaihdellen, eikä mene tuo koko juuri missään vaatteissa, pitää olla 48. Sua kymmenen senttiä pitempi. Selkäpuolelta en ole järin lihava, en kämmenistä jne, mutta mahaa on. Edestä ja etenkin takaa katsoen on vyötärö mutta sivulta olen varmaan leveämpi kuin edestä. Outo tunne. 

Mietin tota luuteoriaa siltä kantilta, että onhan ihmisten rotevuudessa eroja. Luut ei varmaan paina kauheasti enempää, mutta esim. lantion ja hartioiden luuston leveys voi olla ihan eri. Niin vaikuttaahan se valtavasti ainakin siihen, miten harvalta tai täydeltä näyttää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan