Kumman ottaisit: reilusti paksun kropan ja 152cm pituutta vai vyotarottoman tasapaksun miesmaisen vartalon ja 182 cm pituutta?
Itse olen tuo pitkä jälkimmäinen ja kinastelen alinomaa ystäväni kanssa leikkimielisesti kummalla on vaikeampaa, hänellä on tuo ensimmäinen kohtalo. Kumpikaan meistä ei käytä normaalikokoisia vaatteita, minun osakseni on lisäksi langennut kengännumero 43!!
Kommentit (10)
mut vaikka olisi hoikkakin yli 180cm niin ei ikinä ole pieni ja harvoin naisellinenkaan olo.
Sen kropan kun voi kuntoilulla ja dieetillä saada hyvään kuntoon, ja ennemmin olisin kovin lyhyt kuin pitkä.
Olettaen tietysti että hartialeveyttä on sen verran että pysyy mekko päällä tai henkselit ylhäällä, kun ei kerran vyötärölle voi ripustaa housuja tai hametta. Jos olis vielä pullonkaulahartiatkin niin sitten olis varmaan aika kurjaa vaatteiden kanssa.
vyötärötön naistyppi, jolla on pitkät kauniit sääret. Ne upeat sääret tietysti varmaan vähän lohduttaa, mutta muuten sellaisten on kyllä todella vaikea saada itsestään hyvännäköistä.
Sehän menee tollasissa lapsen kokoisissa kääpiöissä ihan hukkaan.
Ja poden korkean paikan kammoa. Eli mieluummin sitten se 152cm ja sitten salille treeneihin. :D
Tunnen pelonsekaista kunnioitusta amatsooneja kohtaan. :)
laihduttaa aina voi, naiselliseksi ei tule ilman kirurgin veistä
Kyllä pitkällä kaverillani on huomattavasti vaikeampaa löytää vaatteita itselleen, minä saan kyllä lyhentelemällä aika hyviä, mutta milläs niitä housuja ja paitoja jatkat...
Nytkin olen 173 cm, joten 20 cm:n pudotus pituudesta aiheuttaisi hirveän identiteettikriisin.