Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valittaa pukeutumisestani jatkuvasti

Vierailija
17.05.2015 |

Kuulemma pukeudun liian vanhahtavasti, kun pukeudun klassisiin vaatteisiin ja mm. vaaleaan puuvillatrenssiin. Kuulemma kukaan muut mun ikäiseni (37-vuotias) eivät pukeudu niin ja näytän siis oudolta ja poikkean liikaa Prisman asiakkaiden valtavirrasta. Mies pyysi, että pukeutuisin samaan tapaan kuin yleensä keskiverrot 35-45-vuotiaat Prisman ja ostoskeskusten asiakkaat. En suoraan sanoen vieläkään tajua, miten mun sitten pitäisi pukeutua, kun hän valitti toisestakin kevättakista (hieman armeijatyylinen, tummanharmaa lyhyt "parkatakki"). Siinä kuulemma kangas näytti liian kulahtaneelta.

Miehen mukaan mun pitäisi pukeutua paljastavamminkin: pitäisi olla hame ja sääret siis näkyvillä ja mieluusti rintavakoakin näkyvillä. WTF?!? Se ei nimittäin ole mun tyyliäni lainkaan. Oon toisaalta miehen mielestä vanha, joten en saa pukeutua liian "nuorekkaastikaan". Kyselin, että pitäisikö mun pukeutua tuulipukuun mieluummin, niin siihenkään mies ei osannut sanoa mitään. Kuulemma pitäisi olla kuitenkin vähän nuorekkaampaa ja värikkäämpää pukeutumista, tosin vieläkään en tajua sitä, millaista hän meinaa. Mies itse pukeutuu kulahtaneisiin ja likaisiin Adidaksen verkkareihin ja verkkaritakkiin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää sama stoori ollut täällä aikaisemmin jo?

Vierailija
2/14 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei hänenkään pukeutuminen sua miellytä niin tasoissa ootte. Anna siis asian vain olla. Ja jos se jankuttaa niin sano takas hänen omasta tyylistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet noin paljon tossun alla?

Vierailija
4/14 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon. Miten olet edes alkanut moisen turson kanssa olemaan?

Vierailija
5/14 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan miehen joka arvostaa värikästä ja "paljastavampaa" pukeutumista. Ex-mies olisi halunnut että pukeudun nunnaksi. Tosin, kun pukeuduin peittävämmin, niin ei tykännyt siitäkään. Eikä halunnut että käytän värejä pukeutumisessa. Herätin kuulemma liikaa miesten huomiota. Onneksi nyt on ex, mutta päivittäinen pukeutumisen haukkuminen vaokutti niin että en vieläkään uskalla pukeutua niin kuin haluaisin. :( Ei kannata olla miehen kanssa jolle olet ainainen tuunausprojekti.

Vierailija
6/14 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on mitä mies sanoo pukeutumisestanne? Ette kai tekään puutu miestenne vaatevalintoihin?

Vierailija
7/14 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:59"]

Mitä väliä sillä on mitä mies sanoo pukeutumisestanne? Ette kai tekään puutu miestenne vaatevalintoihin?

[/quote]

Teoriassa ei varmaan olisikaan väliä, mutta tuntuu vain tosi loukkaavalta ja pahalta, kun muutenkin kuulee jatkuvasti kritiikkiä kaikesta, niin omasta mielestäni asialliset ja klassiset vaatteenikin ovat jotenkin huonoja. Tietyn ajan jälkeen se kritiikki vain turruttaa ja syö itsetuntoa sekä tuntuu pahalta. T. ap

Vierailija
8/14 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:59"]

[/quote]

Teoriassa ei varmaan olisikaan väliä, mutta tuntuu vain tosi loukkaavalta ja pahalta, kun muutenkin kuulee jatkuvasti kritiikkiä kaikesta, niin omasta mielestäni asialliset ja klassiset vaatteenikin ovat jotenkin huonoja. Tietyn ajan jälkeen se kritiikki vain turruttaa ja syö itsetuntoa sekä tuntuu pahalta. T. ap

Vierailija
9/14 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on vakka kantensa taas löytänyt, kaksi samanlaista pöljäkettä riitelevät turhasta asiasta.. Eikö ole tullut koskaan mieleen pistää mies rähisemään oven taakse? Tai jopa sanoa hänelle, että lähtee ihan itse jos ei miellytä? Mutta ei, ap haluaa olla edes jonkun silmissä joku, olkoon se sitten vaikka kärttyisen ukkonsa.

Vierailija
10/14 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauku sen vaatteet lyttyyn niin eiköhän tajua ettei ole mikään muotipoliisi. Verkkarihousun on turha arvostella MITÄÄN pukeutumista.

11/14 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te kaivatte näitä vaatetustanne arvostelevia hyypiöitä?

Vierailija
12/14 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikävä mies. Mun mies kommentoi välillä mun pukeutumista, mutta enpä jaksa välittää. Mutta ei noin arvostele kyllä, mutta jotain saattaa aukoa, kun mulla on bikerrotsi, mustat pillifarkut, korkkarinilkkurit jne.

35-45-vuotiaat on laaja joukko. Monenlaista naista ja tyyliä näkyy. Minäkin käytän välillä työssä kynähametta, istuvaa jakkua ja korkkareita :) Mutta Prismassa mulla on useammin toi vähän rajumpi lookki ;) Tai sit on tennarit, farkut ja musta parka.

Miehesi on ihan ulapalla.

Vierailija
13/14 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mikä mies. Tajuaako miehesi ollenkaan, miten loukkaavaa arvostelu on?

Minun mies on sanonut pukeutumisestani tasan yhden kerran, kun kaappeja siivotessa haikein mielin pistin roskiin kotona käyttämäni lempihameen, sellaisen kukkaisen trikoosta tehdyn. Mies sanoi, että vihdoinkin, hän on aina inhonnut sitä. Ihmettelin, että et aiemmin ole sanonut mitään, niin mies sanoi, että kun sinä tykkäsit siitä.

Vierailija
14/14 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä hittoa? Mun tyttö on 14 ja hänellä on juuri kuvailemasi kaltainen vaalea puuvillatrenssi. Tiedostan, ettei tyttäreni pukeudu pahimman pissisnuorisomuodin mukaisesti, mutta mistä lähtien klassiset vaatteet ei kävis selkeästi aikuiselle naiselle?

Prisma nimenomaan on sellainen kauppa, mitä varten ei tarvitse pukeutua. Siellä näkee ihmisiä ties missä ulkoilupuvuissa ja muutenkin hyvin arkisissa vaatteissa. Ja muutenkin on ihan asiatonta vaatia naiselta pukeutumistyyliä, jota hän ei koe omakseen. Klassiset naiset pukeutukoot klassisesti ja teini-ikään jämähtäneet voi sitten pukeutua enempi pissistyylisesti. 

Toivon totisesti, ettet ole erehtynyt tuon miehen kanssa naimisiin tai tekemään lapsia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän