Viimeisin ostamasi asia on aseesi taistelussa paholaista vastaan. Mikä aseesi siis on?
Minun aseeni on ruisleipäpussi. Aika heppoiselta kuulostaa tuohon mittelöön 🤔
Kommentit (278)
2 pakastepizzaa, kalja, greippilonkero, karpalolonkero, omenasiideri, joku juomasekoitus, maito, kaurahiutaleita, koirankeksejä, banaaneja ja hoitoaine. Jos se kaikki nuo kerralla vetäsee niin ei varmasti jaksa enää liikkua.
Pullo alkoholitonta olutta. Mutta siis sentään lasipullo.
N. 0,7kg irtokarkkipussi, pari muuta karkkipussia, sellanen valmisdippi (olisko 200g/2dl), paketti riisikakkuja ja 12pack tölkkivishyä.. Vapise, piru🤣🤣
Viña Tarapaca Gran Reserva Cabernet Sauvignon 2019. 14% vol
Koskenkorvavodka, 60pros. Siitä on jo johonkin, ensin rohkaisee itseään ja loput kuspään silmille, jos ei ehdi molotovia häärätä. Nyt olen turvassa.
30 litraa dieselpolttonestettä, k'vin tnkkaamassa... Eiköhän tuolla jotain saisi aikaan, jos on tikut matkassa.
Hetken mietin mitä kaupasta olen viimeksi ostanut, mutta sitten muistin ostaneeni ihan viimeisimpänä Postilta kotiinkuljetuksen. Maailma on siis pelastettu paholaiselta, kiitos Postin!
Koronarokote - siitä ei edes paholainen selviä... :)
Huono muisti. En muista mitä ostin. Huono muisti auttaa pirulaisiin. Ei muista onko niitä ja mitä piti tehdä.
Sitten muistaa mitä KIVAA voi oikeesti tehdä. Pirut siirtyy ikkunasta ulos ja aurinko paistaa🤗
Schollin syyläkynä. Tehoaa viikossa.
Lasketaanko passikuvan otatus ja 22 € tästä huivista maksaminen? Siinä tapauksessa passikuva musta on aseeni.
Noh, minä ostin tuossa illansuussa rullan jeesusteippiä...🤣 Kyllä piru pakenee!
Paketti lasten sukkia ja kolmet housut, lapselle nekin.
16 rullan paketti vessapaperia.
Kevätkaktus 🤔 kukkii söpösti eikä siinä oo ees piikkejä.
Bensaa. Sillä hinnalla pitää jo saadakin tehoa vaikka vihtahousua vastaan.