Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi krapulassa panettaa?

Vierailija
17.05.2015 |

Aivan hirvee panetus vaikka vasta olis saanu pimperoa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy hormoni ja aivotoimintaan. En muista tarkalleen miten.

Vierailija
2/20 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

panettaako naisia myös kanuunassa? vai esiintyykö tätä vaan miehillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua ei ainakaan paneta krapulassa sitten yhtään :D poikaystävät kyllä ovat halunneet krapulapanoja, mutta en mä oo pystyny.

Vierailija
4/20 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paneta krapulassa.

Vierailija
5/20 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppääminen laskee testosteronitasoja, krapulassa ne taas kohoavat ennalleen = kanki kovana.

Vierailija
6/20 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lääke armottomaan päänsärkyyn. Ja sitten kun lötjötellään aivan naatteina niin ihana nukahtaa kun toinen hieroo ohimoita...

Vierailija
7/20 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais vaan dokaa ja panna krapulassa 

Vierailija
8/20 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina vie aivoista kaiken endorfiinin ja sen saa palautettua mielihyvävälittäjäaineita tuottavalla orgasmilla (ja kai sillä läheisyydelläkin). Minäkään en muista mitä kaikkia hormoneja siinä on mukana, mutta rakastelu on samanlainen lohduke, kuin tutin tai peukalon imeminen. Krapulapano siis ei ole mitään "miehekästä", vaan lohdutuksentarvetta.

Vierailija
9/20 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans kova panetus aina krapulassa! N27

Vierailija
10/20 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt vaan on ihan siitä testosteronitasojen heilumisesta johtuvaa. 

Vierailija
11/20 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja en kyllä muista, että krapulaan olisi ikinä liittynyt mulla mitään panetusta.

Vierailija
12/20 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä panettaa kovasti aina krapulassa. Olen vähän yli 30-vuotias nainen. Joskus on käynyt niin, että olen ottanut jonkun puolitutun luokseni nukkumaan tai selviämään ilman suunnitelmia seksistä, koska asun keskustassa lähellä baareja, mutta onkin käynyt niin, että aamulla on alkanut tehdä mieli seksiä juuri krapulan vuoksi.

Vierailija
13/20 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:25"]

panettaako naisia myös kanuunassa? vai esiintyykö tätä vaan miehillä.

[/quote]

Esiintyy huomattavasti vähemmin naisilla, sillä heidän testosteronitasot ovat muutenkin niin alhaiset.

Vierailija
14/20 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kankkusessa panettaa aina! Aivan ihanaa aloittaa laiska kankkuspäivä seksin merkeissä. Enkä tarkoita mitään armotonta päänsärkyä, vaan sitä sellaista laiskaa, vetämätöntä oloa viihteellä vietetyn illan jälkeen. Kännissä ei paneta, tai ainakaan en siitä saa mitään tyydytystä.

T. Nainen, 38 v.

Vierailija
15/20 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nyt panettaa aina. Voi kun toi mieskin pysyisi tahdissa mukana. Minkäs teet kun toisen muna on vaan täydellinen, harmi tosiaan kun ei toi jaksa enää painaa mua kolme kertaa päivässä niinkuin joskus :D

Vierailija
16/20 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:36"]

Mulla kans kova panetus aina krapulassa! N27

[/quote]

Mulla pahimmillaan kävi niin että muija hyytyi kolmen kerran jälkeen. Kahdesti piti tumputtaa. Ikää oli silloin pari vuotta yli 30. Nyt yli nelikymppisenä menee se kolme kertaa vähintään krapulassa. Eikä mitään pikapanoja ensimmäistä laskematta. Siitä ekasta kun en itsekkään tiedä onko nopea, normi vai pitkä pano.

Vierailija
17/20 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole juuri koskaan panettanut krapulassa, ainoastaan jos on ollut jotain todella harvinaisen eroottista mikä on edellisiltana melkein tapahtunut mutta ei ihan niin se on saattanut jäädä viiveellä vielä panettamaan.

Olen kuitenkin krapulassa tavallista tunteellisempi. Se ei ole seksuaalista, haluaisin vain halailla jotakuta. Tyypillisesti lapsiani.

Vierailija
18/20 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panettaa ihan hirveästi krapulassa ja saan helpommin. Siksi tykkään juoda :)

Vierailija
19/20 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:56"]Panettaa ihan hirveästi krapulassa ja saan helpommin. Siksi tykkään juoda :)
[/quote]

Tämä oli siis nainen

Vierailija
20/20 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomaan haluavani krapulassa seksiä varsinkin isorintaisten naisten kanssa. Muulloin taas rintojen koolla ei ole merkitystä. On tämä ihmeellistä.

Tekeekö naisten mieli isoa kalua krapulassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme