En omista mikroa tai astianpesukonetta
Muita kohtalontovereita? Tulisiko sama järjestely kysymykseen sinun kodissa?
Kommentit (15)
Ei tulis kysymykseenkään. Molemmat ovat päivittäisessä käytössä tässä perheessä. Aikuisia kaksi, neljä urheilevaa lasta ja kaksi koiraa. Jos ei ois pesukonetta, meidän taloyhtiön pesutupaan ei varmaan kukaan muu koskaan pääsisikään kuin meidän perhe....
Minulla ei ole mikroa, astianpesukonetta ja pesukonetta.
Sinkku nainen
Mikroa ei ole ollut kuuteen vuoteen. Silloin muutimme uuteen kotiin ja uuden keittiön suunnittelussa se jätettiin pois. En ole kaivannut.
Astianpesukone sen sijaan löytyy ja itse asiassa niitä voisi olla kaksi. Pysyisi aina keittiö siistinä.
Ei ole mikroa eikä tiskikonetta. Mikroa käytin vain einesten lämmittämiseen (joita en enää syö) ja tiskiä ei yksineläjällä paljoa tule.
Ei meilläkään ole mikroa eikä astianpesukonetta. Ei kahvinkeitintäkään. Hyvin pärjätään.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 13:14"]
Muita kohtalontovereita? Tulisiko sama järjestely kysymykseen sinun kodissa?
[/quote]
En minäkään,astianpesukonetta en koskaan tarvinnut,tiskiä tuleee sen verran vähän että voin hyvin pestä käsin.Mikro hajosi joskus viime vuoden puolella,enkä ole hankkinut uutta,kun tajusin että käytän sitä muutenkin tosi vähän,esimerkiksi suklaan tai voin sulattamiseen.
Tiskikone on ollut nyt reilun vuoden, kun vaihdoin asuntoa. Mikrossa teen vain poppareita, ihan turha kapistus siis. Kahvinkeitintä ei ole koskaan ollut, en juo tavallista kahvia. Vedenkeitin on jossain kaapinperällä, keitän teeveden kattilassa. Sähkövatkainta en omista. Olen harkinnut tehosekoittimen hankkimista, koska haluaisin juoda smoothieta ja pirtelöä päivittäin ja sauvasekoittimella niiden valmistaminen on liian vaivalloista.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 13:17"]
Minulla ei ole mikroa, astianpesukonetta ja pesukonetta. Sinkku nainen
[/quote]
Mulla sama ku asuin yksin. Pyykinpesukone on ainoo jota kaipasi
Minulla ei ole mikroa, kahvinkeitintä, leivänpaahdinta tai astianpesukonetta. Ihan hyvin olen pärjännyt jo vuosia :)
Ei mikroa, ei tiskikonetta. Yksi Fairy -pullokin kestää monta vuotta.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:38"]Ei mikroa, ei tiskikonetta. Yksi Fairy -pullokin kestää monta vuotta.
[/quote]
Mahtaako olla astioitakaan tai tiskiharjaa? ;)
No kai sitä pärjää. Mutta nytkin mulla on työn alla sämpylät, bbq-kastike ja majoneesi ruoan lisäksi. Kyllä mulla jäisi ilman tiskikonetta tekemättä nämä kaikki, ja on sille mikrollekin hurjasti käyttöä.
Samma här.
-Sinkkumies