Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä siitä, että joku ei pane puhelintaan äänettömälle, kun menee päiväunille, ja on sitten hapan, kun herätät hänet?

Vierailija
18.01.2022 |

Mielestäni aikuisen pitää osata laittaa puhelin äänettömälle, jos aikoo nukkua.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vika. Mä laitan aina äänettömälle kun nukun. Kenelläkään ei voi olla niin tärkeää asiaa et pitäis kesken unien vastata .

Vierailija
2/12 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Jos menen nukkumaan niin että minyab i saa herättää, puhelin menee äänettömälle. Sen saa takaisin sitten, kun herään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle voi tulla työhön liittyen puheluita klo 08-20 välisenä aikana ja niiden takia puhelimen laittaminen äänettömälle ei oikein onnistu. Työouheluihin toki vastaan kohteliaasti, mutta tutuille/sukulaisille saatan vaan todeta luuriin, että olen nukkumassa, soitan sulle myöhemmin ja lyön puhelimen kiinni. Tutut tämän tietävät, harvemmin soittelevatkaan tai ainakin laittavat ensin viestin, että olenko sellaisessa tilanteessa, että pystyn puhumaan. Onneksi oma tuttavapiirini tämän tajuaa, ei ole kukaan pahoittanut mieltään sentään asiasta :)

Vierailija
4/12 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän muut voi tietää, että joku on päiväunilla.

Mutta yöaikaan pitäisi älytä olla häiriköimättä turhilla asioilla. Joku voi pitää ääniä pääläl vaikka hätätilanteiden takia.

Vierailija
5/12 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä ne, jotka illalla huutavat whatsappin ryhmissä, että nyt nukkumaan, kun eivät osaa laittaa merkkiääniä pois?

Vierailija
6/12 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos tiedät että joku nukkuu päiväunia, niin et tietenkään tahallasi laita viestiä tai soittele juuri silloin.

- 4

Vierailija
7/12 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittelen ne puhelut jotka yölläkin pääsee läpi, he soittavat vain asiasta jos yöllä soittavat (äitini ja veljeni), muut lähettäkööt viestin, viestiäänet äänettömällä.

Vierailija
8/12 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän muut voi tietää, että joku on päiväunilla.

Mutta yöaikaan pitäisi älytä olla häiriköimättä turhilla asioilla. Joku voi pitää ääniä pääläl vaikka hätätilanteiden takia.

Voit tehdä puhelimeesi listan niistä numeroista, jotka hätätilanteessa pääsevät läpi. Samoin voit määrittää, että lyhyellä aikavälillä toistuvat puhelut tulevat läpi. Näin on hätätilanteet katettu.

Ja muuten puhelin automaattiasetuksella äänettömäksi esim. klo 23-07 tai mitä nyt kukin haluaa käyttää.

Vierailija
9/12 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse laitan äänettömälle ja menen nukkumaan saan kumppanilta järkyttävän syyttelyn että minkä takia en vastannut kun yritin soittaa.

Vierailija
10/12 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ota puhelinta edes makuuhuoneeseen, enkä varsinkaan mennessäni nukkumaan. Olkoon muualla.

Vierailija
11/12 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin äänettömälle, jos ei halua tulla häirityksi. Samoin myös wa-ryhmät, joissa voi tulla viestejä eri aikoihin. Ne saa äänettömäksi myös.

Vierailija
12/12 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän vähän yksinkertaisena tapauksena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi