Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi, kun revin varpaita(kynsiä, ihoa) koko ajan..

Vierailija
17.05.2015 |

Erityisesti kynsileikkurilla revin sitä ihoa niin että nytkin on yksi varvas todella kipeä kun alkuviikosta sain sen verille.

Revin myös varpaan kynsiä koko ajan. Tämä on nyt ollut noin vuoden ongelmana ja teen sitä ihan ajattelematta :(

En haluaisi sukat jalassa olla kotonakin koko ajan.... Mikä tää ihme nypläyspakkomielle oikein on :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Revin kantapäät ihan kamalaks, vaikee kävellä kun sattuu niin pirusti.

Vierailija
2/5 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 03:13"]Mulla sama. Revin kantapäät ihan kamalaks, vaikee kävellä kun sattuu niin pirusti.
[/quote]

Itse asiassa teen tota kantapää juttua itsekin! Ja leikkelen niillä leikkureilla..

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaas dermatillomaniasta.

Vierailija
4/5 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ahdistusta? Entä oletko perfektionisti jännittäjä, joka stressaa jatkuvasti eri tilanteita?  Kannattaisi varmaan käydä jonkun luona juttelemassa, jos sulla on psyykkistä stressiä.

Itsekin nypläsin kantapäiden ihoa. Mikä on kaikkein järjettömintä, jos aikoo käydä koskaan esimerkiksi uimahallissa, koska silloin on ihan itse tehnyt elimistöönsä infektioportin muillekin pöpöille kuin sienitaudeille. Katsoin sit kerran uimahallin suihkussa omia kantapäitäni ja häpesin, olihan ne karmean näköiset. Ostin sitten erilaisia hyväntuoksuisia paksuja voiteita Body shopista, ja päätin että joka kerta kun muuten nypläisin kantapäitä laitan niihin rasvaa. Se yllättäen toimi. Nykään kantapäiden ihoa ei edes voi nyplätä, koska se on niin hyvässä kunnossa.

Vierailija
5/5 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei AP; mulla on ahdistusta, stressiä ja olen just tollainen perfektionisti jännittäjä joka stressaa jatkuvasti. Kun stressi on huipussa niin silloin just huomaan että alan nyppimään eli tiedostan että se on joku selvitymismekanismi.