Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini sai vanhemmiltaan 10000e, mutta kokee ettei saanut mitään

Vierailija
18.01.2022 |

Hänellä oli pikavippejä tuon verran ja hyvää hyvyyttään vanhemmat kuittasi ne pois, saman verran antoivat kaverin siskolle, joka osti itselleen jotain extraa ja laittoi loput säästöön.
Kaveri on jotenkin katkera, kun sisko sai uutta tavaraa ja rahaa jemmaan ja itse ei saanut 'mitään'. Ja kaveri on 40v..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista se on. Olisi ollut ehkä eri jos olisi saanut rahat ensin itselleen ja maksanut itse velat pois.

Vierailija
2/8 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on.

Voi voi sentään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlainen sisko. Se näkee vain sen minkä muut saa, mutta se mitä hän itse saa on niin täysi itsestäänselvyys että sitä ei edes noteerata. 

Vierailija
4/8 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm

Vierailija
5/8 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoista se on. Olisi ollut ehkä eri jos olisi saanut rahat ensin itselleen ja maksanut itse velat pois.

Jos olisi saanut suoraan itselleen, niin olisi ostanut sillä jotain kivaa ja jättänyt velat maksamatta.

Vierailija
6/8 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se tuhlasi jo saamansa summan etukäteen

Vierailija
7/8 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita, ei ihmekään, että on pikavippivelkaa, kun ymmärrys on tuota luokkaa. Kohta on taas uudet velat niskassa, kun pitää saada sitä jotain extraa.

Vierailija
8/8 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi ei siis ole oppinut mitään. Vika on aina muissa. Paskat vanhemmat ja paska sisko. Eikö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän