Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asiaa miehesi häpeää sussa?

Vierailija
17.05.2015 |

Siinäpä se.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies ja oikeasti häpeän naiseni ulkomuotoa. Ei harrasta liikuntaa ja sen näkee. Löysä kroppa ja tykkää vielä mussuttaa pullaa iltaisin. Hävettää.

Vierailija
22/32 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, mutta todennäköisemmin häpeää ulkonäköäni. Suomalaiset miehet kun tuntuvat vihaavan (ainakin täällä palstalla) suomalaisten naisten ulkonäköä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ikää.

Vierailija
24/32 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:51"]Ei kuule mitään, ja niin pitääkin olla.
[/quote]

Kuuro?

Vierailija
25/32 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei varmaan mitään, aika on tehnyt tehtävänsä ja hionut molemmista kulmat pyöreiksi, mutta ennen mies ei pitänyt muutamastakin asiasta. Hän ei pitänyt mm. siitä, että juttelen vieraidenkin ihmisten kanssa mm. kaupassa ja kun jäin suustani kiinni "aina ja joka paikassa". Myös nauruni ärsytti häntä joskus. Pukeutumiseni oli joskus liian arkista ja pidin myös kuulema lapsia liian tiukoissa suitsissa. Enää näistä ei siis tule sanomista, päinvastoin. Yhdessä olemme olleet 18 vuotta.

Vierailija
26/32 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilojani. Noh, onneksi ne sulavat jo hyvää vauhtia, koska itsekkin häpeän niitä.

Vierailija
27/32 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 09:58"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:54"]

Jos purskahdan spontaanisti nauruun, teen sen aika kovalla äänellä ja nauran myös aika isoon ääneen. Mies ei siis tykkää herättää huomiota. Toivottavasti ei ainakaan muuta häpeäisi :D

[/quote]

Minkälaisia ihmisiä te oikein olette?!

[/quote]

Millainen ihminen sinä olet?

Vierailija
28/32 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että käytän Kuoma-kenkiä talvella. Olen töissä päiväkodissa ja oikeasti ovat käytännölliset ja lämpimät. :) Mies ei suostu näyttäytymään seurassani jos minulla on Kuomat jalassa.

p.s. omistan myös ihan "aikuisten naisten kengät" talvikäyttöä varten. ;)

Vierailija
29/32 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme samassa työpaikassa ja joskus palavereissa täräytän todella suoraan, mitä ajattelin ja mikä on pielessä. Väittelen esimiehen kanssa kiivaasti joskus ja miestäni nolottaa. VAIKKA on yleensä samaa mieltä kanssani!

Vierailija
30/32 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpesi sitä, että olen maksullinen nainen.

Vierailija
31/32 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni inhoaa ja häpeää minussa isoa mahaani, olematonta vyötäröäni, kapeaa persettäni (olen siis kuppikokoa 105 DD ja mallia tikkuun tökätty lihapulla)

Mieheni ei ole tissimiehiä, mutta hänen kaverinsa kyllä ovat! Juurikin tulin perjantaina iltavuorosta baariin mieheni luokse. Kun ukon kaveri näki minun tulevan hän riensi narikkaan ja tokaisi että mitäs TEILLE kuuluu? Ja sitten perään, että kuinkas rouva on voinut? Vitsillä niinkö heitti.

Rinnoistani on muutenkin kohkattu hänen kaveripiirissään. "Paljonkohan noi painaa?" ja "miltähän tuntuisi herätä noiden vierestä?" tai "pääsiskö selänpesuun ja saippuoimaan sun tissit?" jne jne...

Mieheni on sanonut, että hänelle tisseistä puhuminen on sama kuin puhuisi vyön lenkeistä. Ei herätä mitään tunteita....

Olen muuten ollut saman kokoinen suhteemme alusta lähtien. Ja siihen miehessäni aikanaan ihastuinkin, kun hän ei tutustuessamme vouhottanut tisseistäni, joista olin saanut kuulla ihan nuoresta likasta asti......

Nyt kyllä tuntuu, että olisihan se kiva jos kumppani INNOSTUISI EDES JOSTAIN kehoni osasta.... vaikka niistä tisseistä.....

Vierailija
32/32 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 10:55"]

Mieheni inhoaa ja häpeää minussa isoa mahaani, olematonta vyötäröäni, kapeaa persettäni (olen siis kuppikokoa 105 DD ja mallia tikkuun tökätty lihapulla)

Mieheni ei ole tissimiehiä, mutta hänen kaverinsa kyllä ovat! Juurikin tulin perjantaina iltavuorosta baariin mieheni luokse. Kun ukon kaveri näki minun tulevan hän riensi narikkaan ja tokaisi että mitäs TEILLE kuuluu? Ja sitten perään, että kuinkas rouva on voinut? Vitsillä niinkö heitti.

Rinnoistani on muutenkin kohkattu hänen kaveripiirissään. "Paljonkohan noi painaa?" ja "miltähän tuntuisi herätä noiden vierestä?" tai "pääsiskö selänpesuun ja saippuoimaan sun tissit?" jne jne...

Mieheni on sanonut, että hänelle tisseistä puhuminen on sama kuin puhuisi vyön lenkeistä. Ei herätä mitään tunteita....

Olen muuten ollut saman kokoinen suhteemme alusta lähtien. Ja siihen miehessäni aikanaan ihastuinkin, kun hän ei tutustuessamme vouhottanut tisseistäni, joista olin saanut kuulla ihan nuoresta likasta asti......

Nyt kyllä tuntuu, että olisihan se kiva jos kumppani INNOSTUISI EDES JOSTAIN kehoni osasta.... vaikka niistä tisseistä.....

[/quote]yök. Miten voit kuunnella tuollaista puhetta itsestäsi ja rinnoistasi miehen kavereilta ja vielä naureskella sille tyytyväisenä? Missä aineissa olet? Minkä ikäisiä nämä tissimiehet ovat ja eikö miehesikään uskalla sanoa näille ällöille pikkupojille mitään, vaikka käskeä pitämään turpansa kiinni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi