Nainen syyttää minua
On tapailtu jo kuukausia. Nainen puhui traumoistaan joita saanut elämässään. Ymmärsin ja yritin auttaa. Alkoi syyttää minua traumoistaan. Menikö nyt oikein? Hänellä masennusta taustalla.
Kommentit (18)
Niin mistä syyttää? Nyt kuulostaa siltä että tulit kielimään äidille kun joku kiusaa.
Eka kommentoija tämän jo tiesi kertoa.
Sinusta tulee naisen mielenjatke, omistusta. Tulee odottamaan korvausta kokemilleen ikävyyksille ja sinun kuuluu se korvaus maksaa. Maailma on tällaiselle ikuisesti velkaa ja sitä velkaa maksaa ne läheisimmät ihmiset, niin kauan kun jaksavat. Sitten ne vaihdetaan uuteen toiveiden täyttäjään.
Itse kertoi traumoistaan ja nyt syyttää minua kun niitä miettii.
AP
Ei kannata lähteä suhteeseen, jos sun pitää hyvittää muiden tekemät vääryydet sun kumppanille.
Vierailija kirjoitti:
Lauran nimipäivä tänään ♥️♥️
Ai, luulin, että Maaritin
Ihan niinkuin vaimo (todennäköisesti tuleva ex). On viime aikoina tullut syytöstä syytöksen perään, miten olen tehnyt tai jättänyt tekemättä sitä ja tätä. Ahdistukset ja masennukset johtuvat minusta.
Kun asioita on kaiveltu enemmän auki; taustalta onkin paljastunut juttuja, jotka ovat tapahtuneet vuosia aiemmin, ennenkuin edes olemme tienneet toisistamme.
Tämä ei tietenkään poista minun syyllisyyttäni eikä estä syyttämästä minua asioiden tilasta taas huomenna. Mutta kun sinä....
"yritin auttaa" perus-mies-virhe on puuttua pyytämättä
Vapauta nainen etsimään pelastavaa prinssi uljasta.
Juookse kauas. Se paska vaan tarttuu. Jos se jo nyt syyttää niin seuraavaksi sieltä tulee jotkut raiskaus valetarinat ulos ja poliisit käväsee sun kotona.
Vierailija kirjoitti:
Eka kommentoija tämän jo tiesi kertoa.
Sinusta tulee naisen mielenjatke, omistusta. Tulee odottamaan korvausta kokemilleen ikävyyksille ja sinun kuuluu se korvaus maksaa. Maailma on tällaiselle ikuisesti velkaa ja sitä velkaa maksaa ne läheisimmät ihmiset, niin kauan kun jaksavat. Sitten ne vaihdetaan uuteen toiveiden täyttäjään.
"Maailma on tällaiselle ikuisesti velkaa ja sitä velkaa maksaa ne läheisimmät ihmiset, niin kauan kun jaksavat."
Onko tällainen mielen rakenne yleinen?
Pystyykö tuollaista käytöstä muuttamaan ilman lääkitystä?
”Loukkaannuin yhdestä väärästä sanasta ja ajauduin raivon partaalle."
”Tyypillisiä piirteitä häiriölle ovat voimakas tunnetilojen vaihtelu päivän aikana, impulsiivinen käytös, tunnesäätelyn ongelmat ja usein myrskyisät ihmissuhteet. Kaverit ja parisuhteet vaihtuvat usein”, Korkeila listaa.
Arjessa ihminen ei välttämättä pysty keskittymään opiskeluun tai pitämään kiinni sopimuksista. Myös vaikeudet työllistyä ovat tavallisia."
Yleisestikin sellaisen ihmisen kanssa on vaikeaa tehdä yhteistä perustusta tulevaisuuteen, joka syyttää omista ongelmistaan aina automaattisesti muita ihmisiä.
Varsinkin, jos et ole ollut hänen elämässään traumojen alkamisen aikaan, et voi vaikuttaa tilanteeseen.
Joskus täytyy vain osata luopua ihmissuhteesta. Erityisesti, jos alkujaankin kokonaistilanne ei ole missään määrissä omassa vaikutuspiirissäsi ollutkaan.
Pidä viestit tallessa. Saattaa syyttää jostain mitä et ole edes tehnyt. Pidä hetki taukoa ja tällä kertaa katsot tarkemmin ettet sekaannu mihinkään epämääräiseen.
Kuten aina. Suomesta voi siirtyä lähimaihin joihin pääsee vitosella mm. Puola ja Liettua.
Ei tarvi tyytyä!
Ei mennyt. Vähemmällä pääset kun väistät.