Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi markettien hiusväripaketteja ei sinetöidä?

Vierailija
17.05.2015 |

Oon pari kertaa saanu väripaketin missä toisesta puuttui kehite-emulsio kokonaan ja toisessa oli väriaine vaihdettu, onneks en ehtiny hiuksiin laittaa. Nykyään tutkin paketin tarkkaan ennen ostosta, että sisältö on se mitä pitääkin olla. 

Miksi noita paketteja ei voisi sinetöidä? Kakarat käy tekemässä jekkuja ja sit on ylläri tukassa kun blondi olikin ruskea.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi julkaiset ideasi tänne kaiken kansan nähtäville?

Vierailija
2/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen iät ajat tarkistanut TOSI tarkkaan, että väriainetuubin koodi vastaa paketin sävykoodia. Koska voisihan niille tehtaallakin käydä jokin vahinko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin voisi kosmetiikan sinetöidä, niin ulkomaillakin tehdään. Kiva ostaa ripsivärejä tietämättä, onko joku avannut sen jo ja lähminyt ripsiinsä. Sama huulikiilloissa jne.

Vierailija
4/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oletuksena hiusväreissä ja muussakin kosmetiikassa on, ettei niitä räpellellä ennen ostoa? Ihan turhaa jätettä vain tulee lisää jos kaikki pitää sinetöidä. Mut toisaalta ihmiset on idiootteja, ehkä se on kohta pakko...

Vierailija
5/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:31"]Ehkä oletuksena hiusväreissä ja muussakin kosmetiikassa on, ettei niitä räpellellä ennen ostoa? Ihan turhaa jätettä vain tulee lisää jos kaikki pitää sinetöidä. Mut toisaalta ihmiset on idiootteja, ehkä se on kohta pakko...
[/quote]
Eipä siitä nyt kovin paljon lisää jätettä edes tule jos pakkaus olisi liimattu kiinni tai kiinni pienellä teipinpalalla.

Vierailija
6/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dödöt, saippuat ja sampoot yms. pitäisi sinetöidä myös. Ja varmaan ne huuhteluaineetkin.

Vierailija
7/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta itse asiassa kaikki pakkaukset voisivat olla sinetöityjä. Itse ostin viimeksi pumpun, josta yllättäen puuttui se pumpun kärki. Tarkemmin katsottuna pakkaus oli jo kertaalleen avattu. Harmitti

Vierailija
8/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannatan sinetöintiä!
.
Kaveri oli cittarissa töissä ja se sanoi, että ihmiset availee paljon paketteja ja sitten niistä puuttuu paljon osia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä