Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut tulevat palstalle haastamaan suorastaan riitaa?

Vierailija
18.01.2022 |

Tuolla naapuriketjussa esimerkiksi yksi mesoaa siitä, miten hän ei ole kateellinen ja haukkuu siinä sivussa kaikki muut.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto. Sitä sitten yritetään pönkittää pätemällä vauva-palstalla. Kun kuvitellaan, että tässä kuule näytetään närhen munat - oon niin paljon fiksumpi ja parempi. Tosielämässä sitten kaikki vie kuin litran mittaa, kun ei äly ja rahkeet riitä.

Vierailija
2/8 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono itsetunto. Sitä sitten yritetään pönkittää pätemällä vauva-palstalla. Kun kuvitellaan, että tässä kuule näytetään närhen munat - oon niin paljon fiksumpi ja parempi. Tosielämässä sitten kaikki vie kuin litran mittaa, kun ei äly ja rahkeet riitä.

Eikö sitä itse lainkaan huomaa, miten naurettavalta kuulostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä ei ole muuta elämää.

Vierailija
4/8 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Vierailija
5/8 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on alkanut ärsyttämään se, että ei lueta sisältöä vaan haetaan niitä kielioppivirheitä. Ja jos kirjoitat ihan asiallisen aloituksen niin tullaan vain herjaamaan, ja lopulta joku sitten poistattaa ketjun/ketjuja. Huoh.

Vierailija
6/8 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän ei ole mitenkään sivistyneiden ketju. Just niin. Mitä roikun täällä ? Ihmettelen itsekin. 

Taas kerran.Omat nimet ja kuvat näkyviin,Voitaisiin käydä asiallisiakin keskusteluja täällä.

Vierailija
7/8 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

It's thö dark traiad-piipol.

Vierailija
8/8 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kun on lapsen tasolle jääty. Jotkut myös nauttivat ihan vaan huomiosta, ovat surullista kyllä jääneet siltä niin paitsi että öyhääminen keskustelupalstoilla täyttää tuon tyhjiön hetkellisesti.