Olen bikinit päällä partsilla ja naapurin äijä katselee!
Todella ahdistavaa ja häisitsee!
Kommentit (17)
Jos olet suomessa niin katsoo mitä hullua teet seuraavaksi ja tarvitsetko apua/lääkitystä
Kyllä minäkin katselisin jos joku mies ottaisi bikineissä aurinkoa pakastavassa kelissä auringonlaskun jälkeen. Että jos kuitenkin pukeutuisit ennen kuin saat sen penistulehduksen.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:11"]Illalla yhdeksältä? No katsele itse toiseen suuntaan.
[/quote]
Olen Madridissa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:11"]Illalla yhdeksältä? No katsele itse toiseen suuntaan. [/quote] Olen Madridissa. Ap
[/quote]
No tuskimpa se katsominen kiellettyä siellä Madridissakaan on joten taitaa tämä AV:lla itkeminen olla ainut mitä voit asialle tehdä.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:17"]Työnnä löylykauha perseeseen.
[/quote]
Omaan vai sen äijän??
Yritä jotenkin peittää näkyvyys nin, ettei enää näe, jos mahdollista. Ripusta vaikka pyyhkeitä reunoille, jos reunalta katsoo.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:11"]Illalla yhdeksältä? No katsele itse toiseen suuntaan.
[/quote]
Olen Madridissa.
Ap
[/quote]
Aaaaa, Maria
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:23"]
Yritä jotenkin peittää näkyvyys nin, ettei enää näe, jos mahdollista. Ripusta vaikka pyyhkeitä reunoille, jos reunalta katsoo.
[/quote]
tuo on madridissa kielletty säännöissä! julkisivuun ei saa ripustaa mitään rättejä! juntti! kutsu espanjalainen naapuri syömään churroja
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:26"]Olet bikineissä pilvisellä säällä? Keksi parempi provo.
[/quote]
Täällä on melkein 30 astetta lämmintä.
Ap
Varmaan häiritsee joo. Pillu kosteana haaveilet että tulis panemaan.
Illalla yhdeksältä? No katsele itse toiseen suuntaan.