Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muihin vanhempiin tutustuminen ei kiinnosta.

18.01.2022 |

Moi. Olen ihan ok onnellinen 3v muksun isä. Tykkään tehdä sen kanssa retkiä metsään, käydä pulkkamäessä, muuten vaan jossain "seikkailemassa" kattomassa lentokoneita junia ja asioita mistä hän tykkää, joskus puistoissakin. Vaimoni taas tykkää käydä pojan kanssa puistossa, aina samassa, siellä hän on tutustunut moniin muihin perheisiin jotka käyvät siellä koko perheenä ja heille on tullut oikea puistojengi, löytyy whatsapp ryhmät ja muut. Muutaman kerran viikonloppuisin oon menny sinne mukaan ja tuntenut oloni aika ulkopuoliseksi vaikka ihmiset onkin ihan kivoja. En oo koskaan kaivannu hirveesti ihmisten kanssa oleskelua enkä tykännyt esim kutsuu vieraita tai järjestää juhlia tai käydäkään juhlissa missä ihmiset ei ole tuttuja. En muutenkaan kaipaa lisää ihmisiä elämääni kun vanhoihinkin tuttuihin yhteydenpitoon/näkemiseen ei ole aikaa ja oma aika on aina ollut tärkeää minulle, viihdyn itseni seurassa. No nythän sitä ois sitten joka viikko jotain kissan ristiäistä ja kimppa tekemistä olemassa näiden uusien puistotuttujen kanssa ja sekös ahdistaa, ja sitten kun en paikalle halua mennä niin ahdistaa vielä enemmän kun tuntuu että kaikki pitää minuu omituisena tai jotain ja vaimo tottakai valittaa että ois niin kiva kun kaikki muutkin... Osaako kukaan samaistua ? onko minussa jotai vikana :D

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa ei ole mitään vikaa :) Olen itse samanlainen kuin sinä ja mies taas tykkää nähdä lapsemme kanssa muitakin vanhempia.

Nyt otat vaimosi kanssa puheeksi että sinä et tuollaisesta sosialisoimisesta välitä ja vaimon pitää tämä hyväksyä. Ethän sinäkään pakota vaimoasi olemaan vain kotona ilman sosiaalista elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla