Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotteko mennä katsomaan paskapökäleitä?

Vierailija
18.01.2022 |

Turussa on nyt näyttely aiheesta. Voiko tuota näyttää lapsille, Kurikassa ei ehkä voisi kun pitäisi olla useampia näkökulmia.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c359e1d2-3823-41f5-b0f8-71994e65d188

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostelee kyllä.

Vierailija
2/19 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassakin ripulissa päivittäin sen verran ihmettelemistä että en taida vaivautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin mun tyttärelle luonnerooli! Ei kun siis luonteen mukainen näyttely! Hän tulee olemaan aivan thrilled! Hän ei siis ole kakka luonteeltaan, vaan hän jaksaa vääntää vielä 12-vuotiaanakin koko ajan huumoria kakasta! Se on ollut oikeasti aika viihdyttävää! Hän tulee sekoamaan, kun näytän tämän hänelle! Että joku MUUKIN miettii kakkaa, eikä van hän…! Ja paras kaverinsa.

En tajua, miten 12-vuotiaat tytöt ovat pitäneet kakkahuumorin omanaan alusta saakka! Lapseni loi ensimmäisen kakkaan liittyvän vitsinsä jo 2-vuotiaana. Se oli Pikkukakkoseen tehtävä lastenohjelma nimeltä ”Kakkapeput” 🤣

Nykyisin se ohjelma tehtäisiin tietenkin Pikkukakkaseen :)

Vierailija
4/19 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihdoinkin mun tyttärelle luonnerooli! Ei kun siis luonteen mukainen näyttely! Hän tulee olemaan aivan thrilled! Hän ei siis ole kakka luonteeltaan, vaan hän jaksaa vääntää vielä 12-vuotiaanakin koko ajan huumoria kakasta! Se on ollut oikeasti aika viihdyttävää! Hän tulee sekoamaan, kun näytän tämän hänelle! Että joku MUUKIN miettii kakkaa, eikä van hän…! Ja paras kaverinsa.

En tajua, miten 12-vuotiaat tytöt ovat pitäneet kakkahuumorin omanaan alusta saakka! Lapseni loi ensimmäisen kakkaan liittyvän vitsinsä jo 2-vuotiaana. Se oli Pikkukakkoseen tehtävä lastenohjelma nimeltä ”Kakkapeput” 🤣

Sun tytär on salettiin sukua meille! Meidän perheessä kakkajutut jylläävät. Nuoremmalla lapsella on myös leikkikakka, jolla on oma kenkälaatikosta tehty talo sekä esim. pipo ja kaulaliina.

Vierailija
5/19 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten menisin mutta Turkuun en mene.

Vierailija
6/19 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun tytär on salettiin sukua meille! Meidän perheessä kakkajutut jylläävät. Nuoremmalla lapsella on myös leikkikakka, jolla on oma kenkälaatikosta tehty talo sekä esim. pipo ja kaulaliina.

Juu, tuttua on.

Tuo Kakkapeput vielä lausuttiin ”Kakkape-puuuut”.

Oli todella koomista katsoa 2-vuotiaan menoa, kun tuo lausuttiin silleen kuin huudettaisiin lapsia ”syömääään” :)

Vierailija
7/19 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun tytär on salettiin sukua meille! Meidän perheessä kakkajutut jylläävät. Nuoremmalla lapsella on myös leikkikakka, jolla on oma kenkälaatikosta tehty talo sekä esim. pipo ja kaulaliina .

Ja siis apua, mun tytär ois ihan innoissaan! Sun lapsesi on kans tosi luova :D

Vierailija
8/19 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyviä hotelleja Turussa on?

Vierailija
9/19 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sen verran korkeakulttuurista että katson vain omaa lantalaani tuolla navetan takana

Vierailija
10/19 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion kysyä anopilta lähteekö mukaan. Hän voisi antaa näyttelyyn oman tuotoksensa.

Vierailija
11/19 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina ollut sitä mieltä että suurin osa taiteesta on täyttä pask…aa. Niinkuin tämäkin. Ajatella, tätäkin varmaan tuetaan verovaroin.

Vierailija
12/19 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina ollut sitä mieltä että suurin osa taiteesta on täyttä pask…aa. Niinkuin tämäkin. Ajatella, tätäkin varmaan tuetaan verovaroin.

Luitko uutista lainkaan? Kyse on biologisen museon näyttelystä.

Vierailija
13/19 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pas…ka on aina pas…kaa, mutta nyt sitä tarjotaan vaan eri paketissa.

Vierailija
14/19 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pas…ka on aina pas…kaa, mutta nyt sitä tarjotaan vaan eri paketissa.

En ymmärrä, mihin tuo vastauksesi liittyy.

Vierailija
15/19 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öyhyäjä sai suollettua päivän annoksensa.

Vierailija
16/19 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mielenkiintoiselta. Ison metsäalueen äärellä asuvana ainakin itse olen kiinnostunut siitä miltä karhun tai suden kakka näyttää.

Vierailija
17/19 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion mennä ja mukaan tulee myös anoppi nato käly appiukko vävy isoäiti ja Hakkarainen.

Vierailija
18/19 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näyttelyssä myös haju?

Vierailija
19/19 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä maksaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän