Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nainen ei anna peräluukkua niin

Vierailija
18.01.2022 |

Pitää etsiä siihen mies. Suostuvia miehiä kyllä riittää. Itselle osunut useita peräluukkua pihtaavia naisia.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No homppeleita kyllä varmasti löytyy, jotta pääset toteuttamaan juttusi

Vierailija
2/18 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin oot ja mikä ikä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omiin kokemuksiin perustuen vain noin kolmannes naisista suostuu peppuseksiin. Ja noin yksi kymmenestä naisesta nauttii siitä ja ehdottaa sitä itse tai haluaa mieluiten pelkästään peppuun.

Vierailija
4/18 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakaan en pane peräaukkoa tai muutakaan reikää vaan harrastan seksiä ihmisen kanssa ja siihen kuuluu yleensä myös se että työnnän penikseni toisen sisään 1-3 ruumiinaukosta. Koskaan en ole tuntenut vetoa keneenkään mieheen enkä voisi kuvitella seksiä ilman ihastumista/rakkautta, joten harrastan seksiä naisen kanssa. Puolisoni pitää myöskin anaaliseksistä, joten säännöllisesti kyllä työntelen mielelläni kulliani myös hänen peräsuoleensa. Jos hän ei siitä pitäisi, en hakisi anaaliseksiä muualta saati sen vuoksi eroaisi.

Vierailija
5/18 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omiin kokemuksiin perustuen vain noin kolmannes naisista suostuu peppuseksiin. Ja noin yksi kymmenestä naisesta nauttii siitä ja ehdottaa sitä itse tai haluaa mieluiten pelkästään peppuun.

Ja nämä 1/10 ovat varmasti varattuja. Sellaista naista kukaan ei päästä käsistään.

Vierailija
6/18 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Minä ainakaan en pane peräaukkoa tai muutakaan reikää vaan harrastan seksiä ihmisen kanssa ja siihen kuuluu yleensä myös se että työnnän penikseni toisen sisään 1-3 ruumiinaukosta. Koskaan en ole tuntenut vetoa keneenkään mieheen enkä voisi kuvitella seksiä ilman ihastumista/rakkautta, joten harrastan seksiä naisen kanssa. Puolisoni pitää myöskin anaaliseksistä, joten säännöllisesti kyllä työntelen mielelläni kulliani myös hänen peräsuoleensa. Jos hän ei siitä pitäisi, en hakisi anaaliseksiä muualta saati sen vuoksi eroaisi.

Mitähän sinä tässä nyt tahdot sanoa?

Puolisoni pitää myöskin anaaliseksistä, joten säännöllisesti kyllä työntelen mielelläni kulliani myös hänen peräsuoleensa. Jos hän ei siitä pitäisi, en hakisi anaaliseksiä muualta.

Sekavaa selostusta.

Vierailija
7/18 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nämä 1/10 ovat varmasti varattuja. Sellaista naista kukaan ei päästä käsistään.

Kyllä anaaliseksistä pitäviä naisia enemmän löytyy. 

Vierailija
8/18 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät seksuaalisesti myös miehistä, that's all. Älä sotke siihen heteroseksuaalista anaaliseksiä, vähän eri asia kuitenkin.

Vierailija
9/18 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

Puolisoni pitää myöskin anaaliseksistä, joten säännöllisesti kyllä työntelen mielelläni kulliani myös hänen peräsuoleensa. Jos hän ei siitä pitäisi, en hakisi anaaliseksiä muualta.

Sekavaa selostusta.

Tarkoitan sitä, että minulle seksi on muutakin kuin pelkkä reikä ja että pidän anaaliseksistä, mutta en hakisi sitä muualta, jos sitä ei kotona saisi. Eli ei olisi yhtään sama asia mennä vaikka nussimaan jonkun miehen tai muun naisen reikää, kuin harrastaa seksiä rakkaan puolison kanssa. Aloittaja kun nimenomaan on sitä mieltä, että yhtä hyvin miehet voisi panna toisiaan peppuun kuin kärttää naisen peppua.

Vierailija
10/18 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko mies vai nainen, vaiko Jonne?

Vierailija
11/18 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

Sekavaa selostusta.

Tarkoitan sitä, että minulle seksi on muutakin kuin pelkkä reikä ja että pidän anaaliseksistä, mutta en hakisi sitä muualta, jos sitä ei kotona saisi. Eli ei olisi yhtään sama asia mennä vaikka nussimaan jonkun miehen tai muun naisen reikää, kuin harrastaa seksiä rakkaan puolison kanssa. Aloittaja kun nimenomaan on sitä mieltä, että yhtä hyvin miehet voisi panna toisiaan peppuun kuin kärttää naisen peppua.

Hyvä kommentti. Jos on aivan sama mihin sen työntää, niin sillä varmaan on merkitystä toisen osapuolenkin halukkuuteen olla suhteessa ylipäätään.

Vierailija
12/18 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräluukku ja pakoputki. Et kai sinä rassaa ihmisiä kuin autoja.

Vierailija
13/18 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräluukkua vonkaavat vain pienimunaiset piilohomppelit.

Vierailija
14/18 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis antamaan vaikka heti kunhan kerrot paikan ja ajan. 😚

Erkki 64-vuot…13…64-vuot…13…64…Jonne 12vee…64-vuotias olen. 🥰

Vierailija
15/18 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo homokortti on kyllä ärsyttävä. Olen täysin hetero, mutta pidän anaaliseksistä. Samoin kaikki naisetkin joiden kanssa olen ollut.

Vierailija
16/18 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo homokortti on kyllä ärsyttävä. Olen täysin hetero, mutta pidän anaaliseksistä. Samoin kaikki naisetkin joiden kanssa olen ollut.

Älä lässytä. Piilohomo sinä olet.

Vierailija
17/18 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräluukkua vonkaavat vain pienimunaiset piilohomppelit.

Vaan mikä on nainen, joka vonkaa peräluukkuun? Kas siinä pulma.

Vierailija
18/18 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei ota kakkoseen tai jättää mällit nielemättä niin saa luvan olla jonku toisen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä