Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät tule vastaan parisuhteen seksiasioissa?

Vierailija
16.05.2015 |

Taas on mennyt 3 kk, eikä edes käsitöitä tee vaimo. Ei kuulemma jaksa. Autoaan pyytää kyllä huoltamaan ja renkaita vaihtamaan; en jaksaisi. Enkä jaksaisi lumitöitäkään, enkä laskujen maksua, enkä...

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 17:31"]

Miksi naiset eivät tule vastaan parisuhteen seksiasioissa?

Taas on mennyt 3 kk, eikä edes käsitöitä tee vaimo. Ei kuulemma jaksa. Autoaan pyytää kyllä huoltamaan ja renkaita vaihtamaan; en jaksaisi. Enkä jaksaisi lumitöitäkään, enkä laskujen maksua, enkä...

[/quote]

Niin tähän kyllä naiset osaisivat vastata, mutta eivät selvästi halua sanoa mitään.

Eikö joku voisi aloittaa? Vaikka hyvin yksinkertaisilla asioilla

Vierailija
2/39 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko, ettei nainen suostu seksiin? Syitä tähän on vaikka kuinka paljon. Väsymys, työstressi, lapsiperhehuolet univajeineen, hormonaalinen ehkäisy, sairaus ja ties mitä muuta. Asiaa kannattanee kysyä siltä omalta naiseltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei vaan olisi peruslaiskuus, ja kuvitelma että ne omat tekemiset ovat niiiiin paljon isompi osa kaikesta.

Vierailija
4/39 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt joskus sellaiseen asenteeseen, että nainen valittaa, kun mies on maannut koko päivän. Sitten lisää, että pesihän se auton ja vaihtoi öljyt, mutta MINÄ olen tiskannut ja pessyt monta koneellista pyykkiä. Eli ei oikein ymmärretä, että niistä "miehisistäkin" töistä väsyy ja sitten nähdään se ukko laiskana. En yleistä kyllä mitenkään, mutta muutaman kerran olen törmännyt tällaiseen nurinaan. Mun mielestä voisi olla hyväksi vaihtaa tehtäviä päikseen vähäksi aikaa. Luulen, etä aika monella parilla se lisäisi molemminpuolista arvostusta ja tietenkin opettaisi uusia taitoja. Onhan naisenkin hyvä osata korjata aitaa ja vaihtaa renkaat. Eikä miehelle ole ollenkaan huono taito osata lajitella pyykit oikein ja leipoa lapsille synttärikakku tms.

N32v

Vierailija
5/39 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin, että naisia kiinnostaa kaikki muut asiat kuin seksi. Niinkuin lasten kasvattaminen, uusien huonekalujen hankinta, keittiöremontti, uudet vaatteet, jne jne..... Ei siinä jää yhtään energiaa seksiin. Mies taas ajattelee pillua päivittäin, mutta harvoin saa sitä.

Vierailija
6/39 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 17:31"]Taas on mennyt 3 kk, eikä edes käsitöitä tee vaimo. Ei kuulemma jaksa. Autoaan pyytää kyllä huoltamaan ja renkaita vaihtamaan; en jaksaisi. Enkä jaksaisi lumitöitäkään, enkä laskujen maksua, enkä...
[/quote] Itse taas en todellakaan haluaisi mitään velvollisuudesta tehtyä käsihoitoa. Tälläkin hetkellä se vaimon käsitys esileikistä on se, että vatkataan kalua puolihuolimattomasti. No saattaahan se siitä nousta, mutta mieli ei nouse samaa tahtia. Kyllä intohimoa pitäisi pitää yllä muutenkin, ei sitä pelkästä pillunsaamisesta enää jaksa innostua, keski-ikä lähestyy, vaimokin rupsahtaa ennen aikojaan. 34 v mutta näyttää nelivitoselta. Mitenkään mollaamatta liikunnallisia nelivitosia.

Vierailija
7/39 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 17:31"]Taas on mennyt 3 kk, eikä edes käsitöitä tee vaimo. Ei kuulemma jaksa. Autoaan pyytää kyllä huoltamaan ja renkaita vaihtamaan; en jaksaisi. Enkä jaksaisi lumitöitäkään, enkä laskujen maksua, enkä...
[/quote] Miksihän naisille tasa-arvoa on se, että tekee puolet kodin siivouksesta, ruuanlaitosta, tiskeistä ja pyykinpesusta. Mutta vaimo ei tee puolia kodin remonteista, kunnossapidosta, polkupyörien huolloista, auton jarruremonteista, öljynvaihdoista, pesuista, vahauksista jne jne. No huvikseenhan mies ne tekee. Nojoo, riippuu naisesta, ehkä. Rakkaus ilmeisesti on sokea laiskuudelle? No itse en ole sokea. Ehkä en rakasta?

Vierailija
8/39 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:01"]

Se on niin, että naisia kiinnostaa kaikki muut asiat kuin seksi. Niinkuin lasten kasvattaminen, uusien huonekalujen hankinta, keittiöremontti, uudet vaatteet, jne jne..... Ei siinä jää yhtään energiaa seksiin. Mies taas ajattelee pillua päivittäin, mutta harvoin saa sitä.

[/quote]

Kun ei pidä paikkaansa kaikkien naisten kohdalla. Ei pidä yleistää. Sama kuin väittäisi, että miehiä kiinnostaa vain jääkiekko, autot jne

Vierailija
9/39 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa yleistävä otsikko. Yleistävää tekstiä havaittavissa myös kommenteissa. Kuulkaas aikuiset miehet, meitä naisia on monenlaisia. Olemme yksilöitä. Toiset pitävät punaisesta, toiset sinisestä. Toisia kiinnostaa seksi, toisia ei juurikaan. Yleistävät kommentit siitä miten "kaikki naiset aina" voi jättää kirjoittamatta.

Mitä aloittajan pulmaan tulee, suosittelisin sinun puhumaan oman naisesi kanssa. Et saa minkäänlaisia vastauksia tältä palstalta. Ehkä arvailuja, jotakin mikä ehkä mahdollisesti voisi olla syynä haluttomuuteen, mutta niistä ei ole sinulle mitään apua. Kysy naiseltasi suoraan, mutta älä syyllistä häntä (lisää haluttomuutta). Syynä voi olla arkoja asioita. Saatat joutua olemaan kärsivällinen. Toivottavasti asianne järjestyvät.

Vierailija
10/39 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti AP on kysynyt naiseltaan, eikä vain täältä, oisko tällä jotain muutostoiveita. Esileikki on ehkä jotenki riitämätön tai mies tulee liian nopeesti ja nainen ei ehdi mukaan, muuta läheisyyttä on liian vähän ja nainen kokee että hyväily kiinnostaa miestä vain jos saa pillua tai tunteeko hän itseään ollenkaan edes seksikkääksi ja jos ei niin voitko auttaa jotenkin löytämään naiseus uudelleen...onhan noita vaikka mitä syitä siihen et hommat ei huvita. Tai ootko itse jotenkin turn of likaisissa kalsareissa sohvalla. Kyl se nainen tulee vastaan jos saat hänen halunsa esiin. Kun seksi on ihanaa, kyllä mäkin mielummin panen kuin tiskaan.
Naikkonen 39v.

Vierailija
11/39 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on nyt pihdannut jo kolme päivää. Yleensä on seksiä joka päivä. En tiedä miten ottaisin tämän puheeksi, kun en halua syyllistää, etteivät halut mene häneltä kokonaan, jos tuntee tulevansa kritisoiduksi. Että meitä on siis moneen junaan, ap. 

Vierailija
12/39 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehenä se joka yrittää piristää parisuhdetta ja seksielämää. Ehdotan vaimolle leffailtoja, ravintolailtoja, viikonloppureissuja, ostan kukkia yms. Teen aina se joka tekee aloitteen seksiin, ostelen seksileluja jne. Harmittaa kun vaimo ei koskaan tee mitään näiden asioiden eteen. Vai onko se miehen rooli parisuhteessa?

M42

Vierailija
13/39 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 15:46"]

Mun mieheni on nyt pihdannut jo kolme päivää. Yleensä on seksiä joka päivä. En tiedä miten ottaisin tämän puheeksi, kun en halua syyllistää, etteivät halut mene häneltä kokonaan, jos tuntee tulevansa kritisoiduksi. Että meitä on siis moneen junaan, ap. 

[/quote]

Taisi tulla vastaus ihan väärään ketjuun. Vai vaihtuiko sukupuoli tuossa välissä.

Vierailija
14/39 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas epäreilua.. Minäkin rakastuin mieheen joka paskat välittää mun tarpeista.. SILTI viitsinyt huolehtia itseni tyydyttämiseen lisäksi mieheni haluista mm.. ottamalla häneltä suihin.. ja usein koska pidän siitä eikä miehenikään vastaan laita.. joskus vaan ajatukset karkaa edelliseen suhteeseen, jossa sain hoitoa ja istua naaman päällä.. ikävä semmosta.. mutta kaikkea ei voi saada.. rakkaus, miten toista voikaan rakastaa... Siksi olen tässä enkä voisi ikinä miestäni pettää..

Vierailija
15/39 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:11"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 17:31"]Taas on mennyt 3 kk, eikä edes käsitöitä tee vaimo. Ei kuulemma jaksa. Autoaan pyytää kyllä huoltamaan ja renkaita vaihtamaan; en jaksaisi. Enkä jaksaisi lumitöitäkään, enkä laskujen maksua, enkä... [/quote] Miksihän naisille tasa-arvoa on se, että tekee puolet kodin siivouksesta, ruuanlaitosta, tiskeistä ja pyykinpesusta. Mutta vaimo ei tee puolia kodin remonteista, kunnossapidosta, polkupyörien huolloista, auton jarruremonteista, öljynvaihdoista, pesuista, vahauksista jne jne. No huvikseenhan mies ne tekee. Nojoo, riippuu naisesta, ehkä. Rakkaus ilmeisesti on sokea laiskuudelle? No itse en ole sokea. Ehkä en rakasta?

[/quote]Listaa joskus ihan kaikessa rauhassa asiat mistä sinä olet vastuussa ja pyydä vaimoasi tekemään samoin, saatat yllättyä miten monesta asiasta vaimosi on vastuussa ja miten harvasta sinä. Saattaa tuntua kovalta jutulta että aina saat vaihtaa auton renkaat yms. mutta kun katsotte kokonaisuutta niin kyllä taitaa sinun panoksesi kalveta.

Vierailija
16/39 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 17:31"]Taas on mennyt 3 kk, eikä edes käsitöitä tee vaimo. Ei kuulemma jaksa. Autoaan pyytää kyllä huoltamaan ja renkaita vaihtamaan; en jaksaisi. Enkä jaksaisi lumitöitäkään, enkä laskujen maksua, enkä... [/quote] Miksihän naisille tasa-arvoa on se, että tekee puolet kodin siivouksesta, ruuanlaitosta, tiskeistä ja pyykinpesusta. Mutta vaimo ei tee puolia kodin remonteista, kunnossapidosta, polkupyörien huolloista, auton jarruremonteista, öljynvaihdoista, pesuista, vahauksista jne jne. No huvikseenhan mies ne tekee. Nojoo, riippuu naisesta, ehkä. Rakkaus ilmeisesti on sokea laiskuudelle? No itse en ole sokea. Ehkä en rakasta?

[/quote]

Huomasitko kenties, että listasit tässä juuri naisten hommiksi sellaisia asioita, joita tehdään päivittäin ja miesten hommiksi sellaisia joita tehdään tiheimmilläänkin kerran viikossa ja osaa ei välttämättä useammin kun pari kertaa vuodessa? Ehkä siitä voisi lähteä liikkeelle avaamaan tätä naisten laiskuuden pulmaa, jos kerran haluat yleistää asian niin ettei naiset noihin miesten hommiin muka osallistu.

Vierailija
17/39 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:56"]

[/quote]

Huomasitko kenties, että listasit tässä juuri naisten hommiksi sellaisia asioita, joita tehdään päivittäin ja miesten hommiksi sellaisia joita tehdään tiheimmilläänkin kerran viikossa ja osaa ei välttämättä useammin kun pari kertaa vuodessa? Ehkä siitä voisi lähteä liikkeelle avaamaan tätä naisten laiskuuden pulmaa, jos kerran haluat yleistää asian niin ettei naiset noihin miesten hommiin muka osallistu.

[/quote]

Tää on niin totta kun on surullistakin. Monesti miehet kyllä ilmoittavat kovaan ja mahollisimman pitkälle kuuluvasti, että he on parisuhteessa työnsä tehneet mm. renkaiden vaihto, laskujen maksut, vakuutukset, perus korjaukset yms., mutta nainen ei suostu edes seksiin. Voin vaan kuvitella monellako miehellä seisois kotityöpäivän jälkeen, kun niitä päiviä on vuodessa 365, kotityöpäivä kestää aamusta pahimmillaan yöhön, eikä vapaa päiviä. Kotityöpäivän aikana ei käydä edes yksin wc:ssä (jos sinne ennättää, nuorimmainen jatkuvasti kintereillä), jatkuva ruoan ja pyykien laittaminen, siivoominen, imuroiminen, toisten jälkien korjaus, lasten hoito ja ulkoilutus (sis. suihkussa käynnit, wc-pyyhkinnät, pukemisen ulos, iltatoimet, aamutoimet, ruoan syöttämisen yms.) läksyissä auttaminen, lasten kuskaaminen harrastuksiin/kavereille, kaupassa käynti, neuvolat, pihatyöt.. lista on loputon + sairaspäivät, oksennuksien siivous, kun itse olet +38 kuumeessa. Teet tätä 365 päivää, niin veikkaan, että monilla miehillä nuupahtais se kovaan ja korkeelta kuulutettu miehinen kunto. Ja vaimo voi maksaa sitten vakuutukset ja vaihtaa 2krt vuodessa renkaat ja ihmetellä, että mikäs sille ukolle nyt on tullu, kun ei enää heppi heilahda.

Vierailija
18/39 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ainakin harrastan seksiä VAIN rakkaudesta ja intohimosta, oli sitten parisuhde tai ei. Eli jospa ei rakasta tai halua sua. Mut neuvo ei ole se, että sitten pitää antaa / hoidella KOSKA on suhteessa, vaan että koeta saada naisesi taas rakastamaan ja tai haluamaan niin saat mitä ansaitset. Kaikki eivät näe parisuhdetta työsopimuksena eivätkä seksiä työnä. Miksi pitäisi, ketä se hyödyttää että saa "sopimuksesta" eikä rakkaudesta tai halusta.

Vierailija
19/39 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 08:35"]

Olen törmännyt joskus sellaiseen asenteeseen, että nainen valittaa, kun mies on maannut koko päivän. Sitten lisää, että pesihän se auton ja vaihtoi öljyt, mutta MINÄ olen tiskannut ja pessyt monta koneellista pyykkiä. Eli ei oikein ymmärretä, että niistä "miehisistäkin" töistä väsyy ja sitten nähdään se ukko laiskana. En yleistä kyllä mitenkään, mutta muutaman kerran olen törmännyt tällaiseen nurinaan. Mun mielestä voisi olla hyväksi vaihtaa tehtäviä päikseen vähäksi aikaa. Luulen, etä aika monella parilla se lisäisi molemminpuolista arvostusta ja tietenkin opettaisi uusia taitoja. Onhan naisenkin hyvä osata korjata aitaa ja vaihtaa renkaat. Eikä miehelle ole ollenkaan huono taito osata lajitella pyykit oikein ja leipoa lapsille synttärikakku tms. N32v

[/quote]

Varmasti naiset osaiski vaihtaa renkaat mutta kun asenne on se ettei yritetä edes opetella ja luovutetaan heti kun koittaa opettaa tai joku ei mene kerralla paikallee. Monta tuttavapiirissä naista jotka tietää autoista enemmän ku miehet. Sinkkumiehenä osaa tehdä kaikki sillä ei kukaa nsun pyykkiä pese ja kyllä pyykin pesu kuuluu ihan perus maalaisjärki tapoihin

Vierailija
20/39 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 10:53"]

Onpa yleistävä otsikko. Yleistävää tekstiä havaittavissa myös kommenteissa. Kuulkaas aikuiset miehet, meitä naisia on monenlaisia. Olemme yksilöitä. Toiset pitävät punaisesta, toiset sinisestä. Toisia kiinnostaa seksi, toisia ei juurikaan. Yleistävät kommentit siitä miten "kaikki naiset aina" voi jättää kirjoittamatta.

Mitä aloittajan pulmaan tulee, suosittelisin sinun puhumaan oman naisesi kanssa. Et saa minkäänlaisia vastauksia tältä palstalta. Ehkä arvailuja, jotakin mikä ehkä mahdollisesti voisi olla syynä haluttomuuteen, mutta niistä ei ole sinulle mitään apua. Kysy naiseltasi suoraan, mutta älä syyllistä häntä (lisää haluttomuutta). Syynä voi olla arkoja asioita. Saatat joutua olemaan kärsivällinen. Toivottavasti asianne järjestyvät.

[/quote]

Miehiä on myös erinlaisia joten miksi täällä on joka toinen aihe miesten yleistämistä ja valitusta miksi mies teki sitä miksi tätä arvon naiset ? Nytkin etusivulla monta aihetta " miksi mies tätä " " mieheni tätä "

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi