Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset esittävät tyhmää?

Vierailija
16.05.2015 |

Oletko joskus tehnyt niin, miksi?
Itse en ole. En voi sietää avuttomia naisia ja en todellakaan esittäisi sellaista!

http://m.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/miksi-naiset-esittavat-tyhmaa-naiset-vastaavat/5076680

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne mitään esitä. Yhtä tyhmiä kun saapas.

Vierailija
2/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei olekkaan siitä että sietäisitkö sinä sitä tai esittäisitkö itse, vaan siitä, että moniin miehiin se vetoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kommentti joltain, "mies ei kestä että nainen on viisaampi kuin hän."

Vierailija
4/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:19"]Kyse ei olekkaan siitä että sietäisitkö sinä sitä tai esittäisitkö itse, vaan siitä, että moniin miehiin se vetoaa.
[/quote]

Kertoo paljon miehistä että naisen pitää olla avuton bimbo jotta se vetoaa. Ap

Vierailija
5/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein saa hyvää palvelua, kun tekeytyy vähän tyhmäksi. :)
Oikeasti vahva ihminen voi heittäytyä muka avuttomaksikin.

Vierailija
6/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin esittää tyhmää monestakin syystä. Ensinnäkin siksi, että silloin ei joudu tekemään kaikkea itse. Mielikuva "vahvasta" naisesta on sellainen, että se hoitaa niin akkojen hommat kuin fillarin ja auton korjauksetkin. Minä en viitsi. Kun en tajua mekaniikasta mitään, niin miehet hoitaa ilolla nämä asiat. Ihan yhtä lailla miehet ei mukamas osaa millään käyttää pesukonetta vaikka olisivat tekniikan tohtoreita.

Toisekseen besserwisserit on ällöttäviä. Kukaan ei pidä ihmisestä, joka on tietävinään kaikesta kaiken.

Vierailija
7/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevat että se on söpöä. Nimenomaan LUULEVAT.

Vierailija
8/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mies saisi joskus tuntea itsensä fiksuksi. Pelkään myös hämähäkkejä sen vuoksi, että mies saa kokea olevansa rohkea, kun vie hämiksen pihalle ja pelastaa mut.

Vierailija
9/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:31"]

Minä voin esittää tyhmää monestakin syystä. Ensinnäkin siksi, että silloin ei joudu tekemään kaikkea itse. Mielikuva "vahvasta" naisesta on sellainen, että se hoitaa niin akkojen hommat kuin fillarin ja auton korjauksetkin. Minä en viitsi. Kun en tajua mekaniikasta mitään, niin miehet hoitaa ilolla nämä asiat. Ihan yhtä lailla miehet ei mukamas osaa millään käyttää pesukonetta vaikka olisivat tekniikan tohtoreita.

Toisekseen besserwisserit on ällöttäviä. Kukaan ei pidä ihmisestä, joka on tietävinään kaikesta kaiken.

[/quote]

Reps! Tässä tosi esimerkki nykyajan "vapautuneesta" naisesta. Se että esitetään toistaitoista ja räpytellään kyyneleisiä silmiä, että joku tuttu MIES tulee korjaamaan, on niin avutonta. Vahva nainen joko korjaa pyörän itse, opettelee ellei osaa tai vie korjattavaksi rahaa vastaan.

Ja jotenkin säälittävää, että älykäs nainen leimataan heti "besserwisseriksi". Huomaat varmaan, että tietää asioista on eri asia kuin olla tietävinään. Jännä ettei susta kukaan nainen saisi sittenkään olla älykäs..

Juuri sunlaisten takia feminismiä tarvitaan.

Juuri tuollaiset

Vierailija
10/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:51"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:31"]

[/quote]

Reps! Tässä tosi esimerkki nykyajan "vapautuneesta" naisesta. Se että esitetään toistaitoista ja räpytellään kyyneleisiä silmiä, että joku tuttu MIES tulee korjaamaan, on niin avutonta. Vahva nainen joko korjaa pyörän itse, opettelee ellei osaa tai vie korjattavaksi rahaa vastaan.

Ja jotenkin säälittävää, että älykäs nainen leimataan heti "besserwisseriksi". Huomaat varmaan, että tietää asioista on eri asia kuin olla tietävinään. Jännä ettei susta kukaan nainen saisi sittenkään olla älykäs..

Juuri sunlaisten takia feminismiä tarvitaan.

Juuri tuollaiset

[/quote]

Sori vaan, mutta se ei ole vahvuutta nähnytkään, ettei koskaan uskalla pyytää toisilta ihmisiltä apua. Se on heikkouden pelkoa.

Vierailija
11/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En esitä enkä ole avuton. Eihän tästä yksin asumisesta muuten tulisi mitään.

Vierailija
12/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämähäkkiä pelkäävät isot naiset on hauskoja! Niiden koosta tulee jotenkin koomista kun hämähäkit on niin pieniä, eikä pure eikä oo myrkyllisiä Suomessa.

Vierailija
13/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 17:04"]En esitä enkä ole avuton. Eihän tästä yksin asumisesta muuten tulisi mitään.
[/quote]

Sama täällä. Yksin asun ja en saa kaikkea tehdyksi. Piti pyytää isä apuun kiinnittämään sälekaihtimet porakoneella, en viitsinyt kaihtimien takia sellaista ostaa.

Vierailija
14/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole miestä ja veikkaan sen johtuvan juuri tuosta, etten jaksa tai halua esittää typerää ja avutonta. Olen avuton silloin kun sitä aidosti olen ja tyhmä en mielestäni koskaan (hah). 

Vierailija
15/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se edistää hyvän miehen saamista.

Vierailija
16/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen vastaua: edistää munansaantia. Ei kai kukaan muuten alentuisi...?

Vierailija
17/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:18"]

Oletko joskus tehnyt niin, miksi? Itse en ole. En voi sietää avuttomia naisia ja en todellakaan esittäisi sellaista! http://m.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/miksi-naiset-esittavat-tyhmaa-naiset-vastaavat/5076680

[/quote]Yrittävät saada miehen tekemään jotain sellaista puolestaan, mitä eivät itse halua tehdä.

Vierailija
18/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 17:20"]Mulla ei ole miestä ja veikkaan sen johtuvan juuri tuosta, etten jaksa tai halua esittää typerää ja avutonta. Olen avuton silloin kun sitä aidosti olen ja tyhmä en mielestäni koskaan (hah). 
[/quote]

On parempi olla sinkku kuin esittää mitään miehen mieliksi. Ap

Vierailija
19/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä fiksu mutta susiruma nainen (ulkoisesti). Kerran ihastuin palavasti yhteen mieheen ja menin ihan sekaisin. Yleensä olen fiksu ja terävä, mutta miehille täysin näkymätön kun niitä ulkoisia avuja ei löydy. Tuo mies sai minut kuitenkin hihittämään ja höpöttämään kaikkea tyhmää pelkällä läsnäolollaan.  Aina jälkeenpäin olisi huvittanut vajota maanalle, kun mietin sitä hölmöä käytöstäni. Siis se ei ollut mitenkään tahdonalainen reaktio muuttua sellaiseksi höpsöksi vaan ilmeisesti jokin luonnon hormonaalinen (ja epätoivoinen) potku edes yrittää päästä lisääntymään jonkun kanssa. No, ei siitä ollut edes mitään hyötyä, koska tyhmäkään käytös ei vedonnut siihen mieheen, ja hän oli varmasti autuaan tietämätön, kuinka ihastunut olin häneen.

Vierailija
20/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tuntee myötähäpeää kun jotkut bimboilee saadakseen miehet tekemään jotain mitä itse eivät halua vaikka osaisivat. Avun pyytäminen on sitten ihan eri asia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi