Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi suhde ja tulot - onko deitin tuloilla mitään merkitystä sinulle, voitko alkaa suhteeseen?

Vierailija
17.01.2022 |

Eli onko deitin tuloilla (tai tulevaisuuden odotetuilla tuloilla) mitään merkitystä, eteneekö tapailu suhteeseen? Jos on, niin mitä se tarkoittaa? Oletko vai nainen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tooosi raikas avaus. Oottelen innolla, miten ap alkaa keskustella itsensä kanssa!

Vierailija
2/18 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, ja kyllä, vähintään 100k€ pitää olla vuodessa tulot, jotta voi taata minulle riittävän elintason.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailussa ei tuloilla ole väliä, kunhan nyt sen verran löytyy rahaa, että on varaa käydä esim leffassa, ravintolassa, risteilyllä tms. Rahalla on merkitustä vasta jos aikoo muuttaa yhteen.

Vierailija
4/18 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään merkitystä. Olen mies.

Olen parisuhteessa, jossa molemmilla on oma asunto ja oma talous. Puolison raha-asiat eivät vaikuta minuun mitenkään eivätkä minun häneen.

Vierailija
5/18 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko nainen hyvännäköinen, onko piukka pillu, isot aidot kiinteät tissit. Perus-Pirjolla pitää olla tuloja, jos haluaa tämän laatulihan.

Vierailija
6/18 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuloilla ei ole väliä, mutta jos jutut ovat varsin yksinkertaiset ja kirjoitustaito kovin heikko, niin eihän se oikein sytytä. Ja olen kyllä nainen.

Vierailija
7/18 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteeni on aina ollut, että mielummin kaunis ja pienituloinen kuin ruma ja suurituloinen.

Vierailija
8/18 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu onko nainen hyvännäköinen, onko piukka pillu, isot aidot kiinteät tissit. Perus-Pirjolla pitää olla tuloja, jos haluaa tämän laatulihan.

Miks te sokerityypit ette liity sugarbeibeilyyn tarkoitetulle alustalle?

Vierailija
9/18 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massimies kirjoitti:

Periaatteeni on aina ollut, että mielummin kaunis ja pienituloinen kuin ruma ja suurituloinen.

👌

Vierailija
10/18 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai aloitus niin hullu ollut, kun juttuja täällä selaa. Onhan taloudessa olevalla rahamäärällä merkitystä ja moni kai toivoisi, että seurustelu johtaisi parhaimmassa tapauksessa saman katon alle. Raha ei kuitenkaan takaa rakkautta, joten miten tuloihin suhtaudutaan?

Vierailija
11/18 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei deitin tuloissa. Toki jos hänellä ei riitä tulot siihen, millaista elämää itse haluaa, niin voi olla, että suhde kuivuu kasaan. Tyyliin jos haluan matkustaa paljon, enkä saa hänestä kaveria.

Nainen olen.

Vierailija
12/18 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää, että tulot ovat palkkatuloja ja ne riittävät elättämään deitin itsensä. Toimeentulotuella elävän kanssa en alkaisi seurustelemaan. Olen nainen.

Vierailija
13/18 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väliä.

Olen itse aloittanut työnteon aikaisin (ekat kesäduunit 15v), opiskellut toki määrätietoisesti, mutta aina tehnyt töitä samalla. Opiskeluaikanakin säästin säännöllisesti asp-rahastoon ja nyt työelämään päästyäni olen sijoittanut enemmänkin osakkeisiin.

Minulla on mukava, oma asunto, sijoitussuunnitelmia ja omasta mielestäni ihan kiva elintaso. En voisi ajatellakaan seurustelevani ihmisen kanssa, joka ei joko tienaa mitään tai tuhlaa heti kaiken palkkansa. Ei vain menisi meillä kemiat yhteen.

Enkä kaipaa sitä syyllistämistä. Olen tehnyt paljon töitä varallisuuteni eteen, en jaksa enää kuunnella miten "helppo" minun on elää.

Vierailija
14/18 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väliä, mutta elämäntapatyöttömät ja työkyvyttömät kyllä putoaa jatkosta. En ikinä tule hankkimaan lapsia tai asumaan samassa taloudessa.

Vierailija
15/18 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa nuoren ja kauniin naisen. Tuloilla ei oo merkitystä miehellä, jos oot noita kahta. Naisille taas merkitsee se miehen tulotaso vaikka nykyisin kaikki Naiset omien sanojensa mukaan ei tarvii miestä, koska ovat independent/feministejä.

Vierailija
16/18 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun ei yhteen muuteta ja perhettä perusteta ei niin väliä.

Vierailija
17/18 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä, mutta jos on tahallaan sössinyt raha-asiansa ulosottoon asti liian leveällä elämäntyylillä tuloihin nähden niin siitä en innostu, ei herätä luottamusta.

Vierailija
18/18 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanssi kirjoitti:

Hankala sanoa. Mieli tekisi vastata kielteisesti, mutta ehkä olisi liioiteltua sanoa, ettei sillä olisi MITÄÄN merkitystä. Olen itse elellyt jonkin aikaa köyhänä opiskelijana, ja alkaa riittää. Sanoisin näin, että sillä ei ole merkitystä, onko mies hyväpalkkainen, mutta toivoisin, että hän olisi käynyt muutakin kuin peruskoulun tai lukion. Siis amiksen tai korkeakoulun. Tällä hetkellä eniten kiinnostaisi joku työssä käyvä duunari (ei tarvitse elättää minua, mutta toivoisin, että tulevaisuudessamme voisimme elellä hieman rennommin kuin itse tällä hetkellä talousasioiden suhteen).

N27. 

Tinder tulille ja suuntaa katseet Jenkkeihin/Saksaan. Parempi valikoima.

Tosin (!) joudut panostamaan kuviin samoin esittelyyn. Niin sanotut massimiehet hakee 95% tapauksista perinteistä naista.