Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 30v mies saa nuorta naista?

Vierailija
16.05.2015 |

Nuorella tarkoitan siis 18-20v. Pukeutumis- ja käyttäytymisvinkkejä kiitos. Kaikenlaisia ehdotuksia otetaan vastaan

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/34 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommin mä kolmekymppisenä ton ikäistä naista sain kuin kakskymppisenä. Varmaan tossa 26-32v välillä helpointa. Omaa todellista ikää ei toki aina tarvitse paljastaa :p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joudut VAUVA-palstalta kysymään neuvoja, niin vastaus on; ET MILLÄÄN KEINOLLA! Olet todennäkösesti ruma, huonot sosiaaliset taidot omaava peräkammarinpoika joka ei koskaan saanut nuorta naista (eikä tule saamaankaan). Sinulla ei ole mitään sellaisia ominaisuuksia jotka viehättäisi nuorta naista; komeus, nuoruus, urheilullisuus, spontaani seikkailija luonne, hauskuus, raha, status... etc. etc. Tuskin saisit edes vanhempaa kurppaantunutta naista. :)

Vierailija
4/34 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheilla.

Vierailija
5/34 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla

Vierailija
6/34 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oisit saanu jo tällä alotuksella, mut oon liian vanha :(
N22

Vierailija
7/34 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No treenaat itsesi tosi hyvään kuntoon (siis sellainen valokuvamallin vartalo sixpackilla ja lihaksikkailla käsivarsilla) ja sitten pukeudut trendikkäästi ja nuorekkaasti. Muista olla ystävällinen, hymyilevä, kohtelias ja pilkettä silmäkulmaan.

Vuokraa vaikka joku makea ja tyylikäs auto, jolla kurvailet.

Vierailija
8/34 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarkotettu että saat, saat. Muussa tapauksessa et.

Vierailija
9/34 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska käytit sanamuotoa "saada naista" niin puhut ilmeisesti seksistä. Silloin vastaus on että rahalla.

Vierailija
10/34 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla. Tuollaiseen ikäloppuun ei minkään muun takia kannata sekaantua.
N24

Vierailija
11/34 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestymällä tarpeeksi montaa kuten vanhojenkin tapauksessa.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
12/34 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksulla lompakolla TAI isolla munalla.

Vierailija
13/34 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso ympärillesi ketä on nuorten naisten kanssa ja ota mallia. Veikkaisin et hyvä olis iskee kesätöissä, harjoitteluissa yms. olevia kun siis oma uraputkesi on hyvällä mallilla. Baarissa ton ikäisestä voidaan jo hyvin ihmetellä että miksi ei ole saanut aikanaan naista ja miksi se yhä täällä luuhaa, nuorten reviirillä. Tietysti jos olet baarissa firman pikkujoulujen jatkoilla, kesäjuhlien jatkoilla, kaverin polttareissa jne. se on eri asia.

Vierailija
14/34 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua saat, vanhemmat miehet on niin seksikkäitä ja kokeneita!;)
N18

Vierailija
15/34 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:30"]

Katso ympärillesi ketä on nuorten naisten kanssa ja ota mallia. Veikkaisin et hyvä olis iskee kesätöissä, harjoitteluissa yms. olevia kun siis oma uraputkesi on hyvällä mallilla. Baarissa ton ikäisestä voidaan jo hyvin ihmetellä että miksi ei ole saanut aikanaan naista ja miksi se yhä täällä luuhaa, nuorten reviirillä. Tietysti jos olet baarissa firman pikkujoulujen jatkoilla, kesäjuhlien jatkoilla, kaverin polttareissa jne. se on eri asia.

[/quote]En usko kovin monen noin ajattelevan, jos ei käy jossain ajokortti-ikäisten paikassa, jossa on nimenomaan vain alle 20-vuotiaita. Baarin hämärissä se ikäkään ei ole niin selvää. Kun ei itse tee omasta iästään numeroa, ei se muitakaan paljon kiinnosta.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
16/34 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:40"]

[/quote]En usko kovin monen noin ajattelevan, jos ei käy jossain ajokortti-ikäisten paikassa, jossa on nimenomaan vain alle 20-vuotiaita. Baarin hämärissä se ikäkään ei ole niin selvää. Kun ei itse tee omasta iästään numeroa, ei se muitakaan paljon kiinnosta.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

No mikä sun selityksesi olisi kun pimu ihmettelisi miten olet jo kolmattatoista vuottasi täällä?

Vierailija
17/34 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:48"]

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

No mikä sun selityksesi olisi kun pimu ihmettelisi miten olet jo kolmattatoista vuottasi täällä?

[/quote]Voisin esittää vastakysymyksen; mistä tiedät etten ole ensimmäistä kertaa? Vastauksia on monia ja naisten rajoittuneisuutta ei pidä pelätä, vaan ottaa se huumorilla.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
18/34 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:51"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:48"]

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

[/quote]Voisin esittää vastakysymyksen; mistä tiedät etten ole ensimmäistä kertaa? Vastauksia on monia ja naisten rajoittuneisuutta ei pidä pelätä, vaan ottaa se huumorilla.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

30-vuotias mies ekaa kertaa baarissa? Voi olla että joudut lähtemään yksin kotiin.

Vierailija
19/34 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten 24-vuotias mies saa 16-40 vuotiasta naista?

Vierailija
20/34 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kolmekymppinen mies on kiltti, mukava, hauska, treenattu, isomunainen ja komea :) mä oon kyllä 21 että en tarpeeksi nuori kuitenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi