Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ei reilussa vuodessa tunteet ole ihastumista syvemmät

Vierailija
17.01.2022 |

Niin tuleekohan ne koskaan syvenemäänkään? Ihastus on kyllä voimakas, mutta en voisi sanoa, että olen rakastunut saati että rakastan.

Tähän voi vaikuttaa harvat tapaamisvälit ja se, että tapaamiset on yleensä lyhyitä aikoja kerrallaan. Suhde on hyvin fyysinen, intohimo on voimakasta ja seksiä on joka kerta, kun nähdään. Mutta minä haluan rakkautta myös, parisuhteen.

Onko kokemuksia suhteesta, jossa tunteet on syventyneet kunnolla vasta pidemmän ajan kuluttua?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niistä oikeista tunteista saa mitään selkoa, jos aina on seksiä kun tapaatte? Väliajat sitten ilmeisesti haaveilet seksistä hänen kanssaan. Raamatussa muuten sanotaan, että haureuden henki on eksyttäväinen. Seksi sekoittaa tunteita ja sitä voi kiintyä aivan väärään ihmiseen.

Vierailija
2/10 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niistä oikeista tunteista saa mitään selkoa, jos aina on seksiä kun tapaatte? Väliajat sitten ilmeisesti haaveilet seksistä hänen kanssaan. Raamatussa muuten sanotaan, että haureuden henki on eksyttäväinen. Seksi sekoittaa tunteita ja sitä voi kiintyä aivan väärään ihmiseen.

Olet harvinaisen oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haureuden henki? En usko Jumalaan ja Raamattu on minulle vain kirja, joten en voi tätä asiaa ajatella uskovaisten tavoin.

Ap

Vierailija
4/10 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ne voi syventyä vielä, eihän tuossa ole muuta vielä nähty, kun että kemiaa on ja ihastusta.

Vierailija
5/10 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki koe mitään satumaisia rakastumisentunteita.

Vierailija
6/10 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntäkää ne tunteenne peräreikäännhhhneh!

Vierailija
7/10 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kyllä sen tietää jo kolmessa kuukaudessa toimiiko vai ei. Jos ei tunnu hyvältä niin ihan turha tuhlata omaa ja toisen aikaa

Vierailija
8/10 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sitä kiintymystä välttämättä voi syntyä, jos harvakseltaan tavataan ja suhde muistuttaa siis enemmän tapailua kuin varsinaista seurustelua. Ainakin itse tarvitsen sitä kunnollista tutustumista ja läheisyyden muodostumista (muutenkin kuin seksin kautta), jotta tunteita oikeasti tulee. Muutenhan se toinen pysyy tavallaan "puolituntemattomana" koko ajan.

Vierailija
9/10 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haureuden henki? En usko Jumalaan ja Raamattu on minulle vain kirja, joten en voi tätä asiaa ajatella uskovaisten tavoin.

Ap

Noi voit sä silti ajatella asiaa siltä kannalta, että onko teillä mitään, jos seksi jätetään pois laskuista.

Vierailija
10/10 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jommalla kummalla sitoutumishaluttomuutta, jos tapailu on harvaa? Silloinhan sitä pyrkii pitämään toisen tietyn välimatkan päässä, jotta itse olisi "turvassa" liialta kiintymiseltä ja tunteilta.