Tunikoista loppuvat aina ensimmäisenä XXL-koot. Miksi?
Kommentit (30)
Missä kaikkialla seuraat ja tilastoit?
Ai miksi? No olisiko niin paljon ylipainoisia aikuisia.
XXL-kokoa tulee suhteessa vähemmän kuin L ja M-kokoja. XS-kokoa tulee vähemmän kuin S-kokoa.
Samasta syystä, kuin tiukoista vesirajamekoista loppuu ensimmäisenä koot xs-m.
Linkki tutkimukseen tai valehtelet!
Onneksi itse olen hoikka ja siro. Käytän S- tai XS-kokoa.
Eivät lopu, vaan 4-5xxl.
t. vaatekaupan myyjä
Ne ovat mieleisiä isoille ihmisille.
Ai sa4tana että nää tällaiset piilovittuilu-aloitukset ottaa päähän.. Yök.
Siksi että tilaussarjat ovat esim 2 / 36, 4 /38, 4/40, 4/42, 2/44 ,1 / 46 eli ei voi ostaa ylimääräisiä xxl jos ei osta koko sarjaa.
Ihmetellyt kautta vuosien miksi noita pienimpiä jotka aina menevät aleen pitää ostaa noin paljon, koska aina puuttuu suurimpia kokoja.
Käytän itse kokoa M-L ja olen tunikojen käyttäjistä hoikimmasta päästä. Ne on katsokaas ruman kropan peittelyä varten, mutta sitähän sä, ap, kysyitkin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt et ole jyvällä asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Käytän itse kokoa M-L ja olen tunikojen käyttäjistä hoikimmasta päästä. Ne on katsokaas ruman kropan peittelyä varten, mutta sitähän sä, ap, kysyitkin.
Tunikat näyttävät loistavalta hoikan päällä, joten en ymmärrä, miksi esim. m-kokoiset eivät haali itsellensä tunikoita samalla innolla kuin xxl-kokoiset. ap
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska oikeastaan vain kokoa ryhävalaat käyttävät tunikoita + saumoistaan repeämäisillään olevia trikoo housuja. Enpä juuri ole nähnyt moista yhdistemää norm. vartaloisilla.
Tunika on XXL-kokoiselle yleensä miellyttävämpi vaihtoehto kuin "isojen tyttöjen" huonosti istuvat kukalliset telttamallistot.
Tunikat ovat lihavien vaate.
Mikä tässä oli uutta?
Kyllä tässä kaupungissa ainakin löytyy suuria kokoja myös tunikoissa, jatkuvasti.
Mietipä sitä