jaksa enää facea kun pakottaa katsomaan teidän tylsiä storyja
newsflash: ei kiinnosta, ne tulee uutisvirtaan nykyään kysymättä
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
En katso ikinä, ehkä siksi eivät tule uutisvirtaan
en oo koskaan avannut yhtäkään storya itse. Nyt face ilmoitti että alko jakaa niitä uutisvirtaan ja että storyn omistajalle tulee ilmoitus jos siihen pysähtyy.
No nykyään saa pelko persiissä selata virtaa kun jos ajatuksissaan pysähtyy jonkun storyyn niin luulee että oon sen kattomalla kattonut.
EN OLE
onks mun scoret siis vahinkoja ;__;
Mulla on melkein kaikille kavereille täpättynä, etten seuraa. Tarinoita en katso ollenkaan. Ei silti tarkoita, etten joskus kurkkisi sivuilla. Voi olla, että paljon kiinnostavaa menee ohitse, mutta tuskimpa kovasti haittaa on
Vierailija kirjoitti:
Mulla on melkein kaikille kavereille täpättynä, etten seuraa. Tarinoita en katso ollenkaan. Ei silti tarkoita, etten joskus kurkkisi sivuilla. Voi olla, että paljon kiinnostavaa menee ohitse, mutta tuskimpa kovasti haittaa on
no nyt ne joita seuraat, levittää tarinansa sun feediin joten nytpä katsot tarinoita halusit tai et. ne näkyy normi postauksina, vähän eri layout vaan
Argh. Vois jättää koko facen. En ole kuukauteen jakanut tai tykännyt siellä mistään, yhtään storyä en ole myöskään katsonut. Käyn silti facessa päivittäin, en kyllä tiedä miksi.
mäkään en tajunnut et oon kattonu storyja myös kun ne on siellä feedissä
Huhhuh taas muistin kuinka ihanaa on elämä
ilman somea. Takaisin en palaisi vaikka aseella uhattaisiin :D
Vierailija kirjoitti:
ilman somea. Takaisin en palaisi vaikka aseella uhattaisiin :D
Jos ei oo soselämää ni sitte kai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilman somea. Takaisin en palaisi vaikka aseella uhattaisiin :DJos ei oo soselämää ni sitte kai
Taidat olla aika nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilman somea. Takaisin en palaisi vaikka aseella uhattaisiin :DJos ei oo soselämää ni sitte kai
Taidat olla aika nuori.
Facebookin nuorimpia, eli 34v. Sitä nuorempia käyttäjiä ei facessa näy, koska cringe
En oo ees huomannu tommosta muutosta.
Jos tulee vastaan jotain mitä en halua nähdä, en katso sitä, jatkan selaamista.
Mut mitä se haittaa, jos joku näkee että oot kattonut sen stoorin? Siis kun ne on sun kavereita kuitenkin? Vai eikö ne oo? Miks ne on sun kaverilistalla, jos et halua niiden näkevän, että sä katot niitä stooreja? 🤷
En vaan tajua.
Vierailija kirjoitti:
Mut mitä se haittaa, jos joku näkee että oot kattonut sen stoorin? Siis kun ne on sun kavereita kuitenkin? Vai eikö ne oo? Miks ne on sun kaverilistalla, jos et halua niiden näkevän, että sä katot niitä stooreja? 🤷
En vaan tajua.
en kato sellasten joilla on huono itsetunto, ja jakaa itseään boostavaa sisältöä normielämän sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan tajua.
en kato sellasten joilla on huono itsetunto, ja jakaa itseään boostavaa sisältöä normielämän sijaan.
Miks ylipäätään seuraat semmosta?
Mulla on yks lapsuudenkaveri, joka on kyllä mun kavereissa, mutta en seuraa sitä, koska en jaksa niitä jatkuvia kilpailuja ja testejä, mitä se jakaa joks päivä. En voi poistaa sitä kokonaan, kun en jaksa sitä draamaa, mitä siitä seurais. En vaan seuraa, eli mulle ei näy mitään sen jakamia, jos en mene erikseen hänen sivulta katsomaan.
Suosittelen.
En katso ikinä, ehkä siksi eivät tule uutisvirtaan