Puhelimeen vastaa Pirkko. Minkä ikäiseksi arvioit hänet?
Kommentit (46)
Se riippuu tietysti Pirkon iästä.
Tunnen Pirkon 39 v, Pirkon 76 v ja Pirkon 55v.
Aika vaikeaa päätellä nimen perusteella
Vierailija kirjoitti:
55-65v
Noilla suurin piirtein mennään, nuorimmat ovat syntyneet 60-luvun lopussa ja vanhimmat 50-luvulla.
Pirjo on samaa ikähaarukkaa, mutta esiintyy usein yhdessä -Riitta -lisäniemellä.
70 +, sitä nuoremmilla Pirkko ei ole yleinen nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
55-65v
Noilla suurin piirtein mennään, nuorimmat ovat syntyneet 60-luvun lopussa ja vanhimmat 50-luvulla.
Pirjo on samaa ikähaarukkaa, mutta esiintyy usein yhdessä -Riitta -lisäniemellä.
Pirkko ei ole viiskymppisten nimi.
55+ vuotias tulee ensimmäisenä mieleen. Nuoria Pirkkoja varmaan on mutta ei ole tullut vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
55-65v
Olen 55 eikä ole minun ikäisissä pirkkoja. Me ollaan Sareja, Päivejä, Tiinoja, Eijoja ja Virpejä.
Pirkot on ainakin 10 vuotta vanhempia.
Olen kanssasi samanikäinen ja yksi Pirkko oli ala-asteella luokkakaverina. Minäkin sanoisin, että Pirkot ovat yleensä 70-80 -vuotiaita.
Mutta onpa viimeisen parin vuoden aikana nimekseen saanut Pirkko 14 tyttölasta.
Minulla on viisi Pirkko nimistä tuttua. Lähellä 80v tai sen yli.
Tiedän yhden viisikymppisen Pirkon. Yllätyin, että niinkin nuoria Pirkkoja on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
55-65v
Olen 55 eikä ole minun ikäisissä pirkkoja. Me ollaan Sareja, Päivejä, Tiinoja, Eijoja ja Virpejä.
Pirkot on ainakin 10 vuotta vanhempia.Aijaa! t. Pirkko 55v.
No juu. Yhtä yleinen nimi lapselle syntymävuotenamme kuin olisi nytkin. Eli todella poikkeuksellinen.
Kävin tässä joku aika sitten Pirkolla laitattamassa ripset. Oli arviolta 30v.
Pirkko, Sirkka, Ritva ja Terttu on tyypillisiä nimiä mun äidin ikäpolvelle. Äiti synt. -42, eli täyttää tänä vuonna 80v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
55-65v
Pirkot on ainakin 10 vuotta vanhempia.Olen kanssasi samanikäinen ja yksi Pirkko oli ala-asteella luokkakaverina. Minäkin sanoisin, että Pirkot ovat yleensä 70-80 -vuotiaita.
Mutta onpa viimeisen parin vuoden aikana nimekseen saanut Pirkko 14 tyttölasta.
Aivan. Varmaan kuten silloinkin kun synnyimme. Ei todellakaan yleinen nimi vauvalla siihen aikaan, mutta ainahan nyt joku löytyy.
Niin ne ajat muuttuvat.
Mun teini-iässä Ainot, Einot, Almat, Väinöt, Idat, Toivot ja Eetut olivat vanhusten nimiä.
Pirkko on kiva nimi, sellainen pirteä.
Niin,mun molemmat 1800-luvulla syntyneet mummot olivat Iidoja.
Nyt nuori tyttärenpoikani seurusteli Iidan kanssa.
65-75v