90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27515)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amerikkalaiset 90 Hunt for Loven katsojat on tosin todennu ettei Tim tule löytämään tuoltaKAAN naista.
Siks mäkin ihmettelen miksi tuo tyyppi kiertää näitä PARISUHDEsarjoja. On aina kuin kolmas, viides tai viideskymmenes pyörä. Eniten sitä taitaa kiinnostaa Kennyn seura. Ehkei välttämättä muu, mutta seurassa oleminen.
Minä olen luultavasti ainoa tässä keskustelussa, joka tykkää Timistä. Samalla kun muut vaihtavat puolisoa kuin paitaa, ui Tim vastavirtaan ja jahkailee ja jahkailee. Minusta Tim sekä mm. Gino ovat esimerkkejä miehistä, jotka eivät välitä olla seksikoneita - aina valmiita nappia painamalla - ja hyvä niin. Timillä on sitä paitsi toisinaan jälkipyykissä hauskoja lohkaisuja.
Timillä oli hauskoja lohkaisuja, sitte
Kannabiksen polttamisesta harvalla silmät rupeaa seisomaan päässä. Aloittelijoilla enintään. Älä demonisoi hyvää luonnontuotetta! :)
Vierailija kirjoitti:
Tämä Happily Ever After alkaa Sunnuntaina Jenkkilässä, tuo on virallinen traileri.
On niin tylsät parit, monettako kertaa suurin osa. Gino ja Jasmine tietenkin taas Michiganissa, Guilermo ja Kara Virginiassa, Brandon ja Julia Virginiassa sekä Tigerlily ja Adnan Teksasissa.
Sekä kaikki Floridassa Miamin lähellä asuvat 4 paria mukana jotta säästetty TLC-tuotannon matkoja ja kun 3:a paria kuvataan näköjään paljon yhdessä, Jovi ja Yara, Aleksei ja Loren sekä Libby ja Andrei.
Myös Darcey ja Georgi jotka lähtee Bulgariaan ja siellä pelottava naamainen Darcey rääkyy ruokapöydän äärellä kun Georgin vanhemmat katsoo sitä ihmeissään että repeääkö sen kuminaamari kohta.
Katsokaa muuten 2.00 min kohdalla, missä Georgin isä näyttää ihan Moldovan Justin-I g or i n vanhemmalta versiolta! :D
Olipa vastenmielisiä kohtauksia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitsit, joku tehnyt koosteen noista Tell-alleissa kävijöistä, että tässä kaikki mitä me haluttais kuulla.
Aika osuvia ovat kuvakaappaukset, ilmeineen kaikkineen. :D
Selatkaa oikean laidan nuolesta noiden kuvat ja kommentit läpi:
https://www.reddit.com/r/90DayFiance/comments/1lkakl7/thats_all_we_wann…
Tuo Jessican kaverin Meginin kommentti Stevin I'm bisexualiin, "Me too" ja tuo ilme eleineen! :DDDDD Priceless!
Tuokin on osuva siitä kolmen kimpan miehestä: "I am always high". Niin taitaa olla, nyt sen itsekin tajuan. :) Se ehkä siivittää sen hanketta näiden kahden naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa katsottavaa, kiitti mulle riitti! Täytyy keksiä muuta, TLC kanavaa en enää avaa. Eivät saaneet sille toiselle parisataakiloiselle edes toista ylähammasta liimattua.
Ei ole tän topicin jaksoissa mukana yhtään edes sata kiloista. Tulitko väärään ketjuun? Ja hei, onhan telkkarissa vaikka kuinka paljon kanavia jos et yhdestä tykkää.
TLC kanavalla on!
Olkoon vaan, mutta ei tänne tarvi tulla itkemään kaikkia muita kanavan ohjelmia jos ei miellytä. Sulje vaikka sit se telkkari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa katsottavaa, kiitti mulle riitti! Täytyy keksiä muuta, TLC kanavaa en enää avaa. Eivät saaneet sille toiselle parisataakiloiselle edes toista ylähammasta liimattua.
Ei ole tän topicin jaksoissa mukana yhtään edes sata kiloista. Tulitko väärään ketjuun? Ja hei, onhan telkkarissa vaikka kuinka paljon kanavia jos et yhdestä tykkää.
TLC kanavalla on!
Olkoon vaan, mutta ei tänne tarvi tulla itkemään kaikkia muita kanavan ohjelmia jos ei miellytä. Sulje vaikka sit se telkkari.
Samaa sontaahan se on koko kanava.
Miten joku antaa hänvieraiden ja vanhojen ihmisten odotuttaa itseään 1 h 45 min? Vai oliko keksitty juoni?
TLC kanavalla on!
Samaa sontaahan se on koko kanava.
Tää ketju on pitkä ja hidas muutenkin, niin miksi hemmetissä tätä pitää tulla tukkimaan jollain yleisellä nillityksellä TLC:n tai minkä vaan muun kanavan ohjelmista?! 😡 Tee oma ketju aiheesta TLC:n ohjelmat ja jätetään tää palvelemaan takoitustaan joka on siis 90 days fiance. Ja joo, olisin voinu minäkin jättää tän laittamatta, veetuttaa vaan se kun tästä on tehty joku yleinen roskis jonne tullaan vinkumaan kaikkia muita ohjelmia ja kertomaan, että "minä en enää katso". No kuule: Älä sit katso, se on niin helppoa!!! Ei siitäkään tartte tänne tulla mitään vutun raporttia laatimaan. Ai että ottaa koteloon!
Uusissa jaksoissa Timin entinen morsian muistuttaa Meghan Marklea muutamaa vuotta nuorennettuna. Siis, se Kolumbialainen tai Brassi Jennifer?
Siis minkänihmeen takia ugandalaisella naisella oli polttarit NAISstrippareita katsellen??😳😳 Selitettiinkö tätä missään? En voisi itse kuvitella kuvottavampaa ohjelmaa kuin toisten naisten tuherojen katselu🤢 Ei toki silläkään että haluaisin miesstrippareita, mutta mieluummin niitäkin, näin heteronaisena!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TLC kanavalla on!
Samaa sontaahan se on koko kanava. Onnetonta porukkaa. Ensin halutaan lasta kovasti, Annie, ja sitten ollaan hätää kärsimässä, kun ei olekaan äiti auttamassa. Yhden lapsen kanssa. Huhuh.
Vierailija kirjoitti:
Siis minkänihmeen takia ugandalaisella naisella oli polttarit NAISstrippareita katsellen??😳😳 Selitettiinkö tätä missään? En voisi itse kuvitella kuvottavampaa ohjelmaa kuin toisten naisten tuherojen katselu🤢 Ei toki silläkään että haluaisin miesstrippareita, mutta mieluummin niitäkin, näin heteronaisena!
Ihanan uusia ideoita ;)
Sophie kehittelee Robin jälkeen viiden kimppaa.
Esitteleekö Annien mies David tänään siittiönsä, kun joku kehtasi epäillä hänen siitoskykyään?
Huhhuh se Alliyan hääpuku ja ne valkeat tangat Miten ihmeessä sillä meni koko päivä valmistautumiseen, kun lopputulos oli tuo, vai olikohan sekin vain keksitty juonenkäänne.. Shawnin äitiä kävi sääliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TLC kanavalla on!
Samaa sontaahan se on koko kanava. Onnetonta porukkaa. Ensin halutaan lasta kovas
Annien toiveena on, että äiti ja täti rientävät auttamaan tulevan babyn kanssa.
On kyllä tälläkertaa todella huonot näyttelijät valittu. Eivät osaa edes pokkaansa pitää kun suupielet nykii ylöspäin kun jostain vakavasta asiasta on kyse. Eräs suomalainen tv:stä tuttu henkilö jonka ihan varmasti täällä jokainen tuntee, kertoi minulle että sellaista kuin tosi-tv ei ole olemassakaan. Esimerkiksi big brother on myös sellainen että päiväkirjahuoneessa kehoitetaan asukkaita että "tee uudestaan tuo juttu" tai että "tee sitä ja tee tätä niin saadaan hyvää matskua". Tuo "jokaiselle tuttu tv-persoona" on haastatellut minua 2 kertaa ja oli meidän häissä myös. Älkää hyvät ihmiset uskoko noihin tollaisiin ohjelmiin. Joo, no onhan siinä tietenkin oma hupinsa kuten jossain Kaunareissa mutta totta se ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Sinä sen sanoit! Ja miksi ihmeessä Joanille vielä sylitanssi naiselta 😲 Kuka hetero oikeesti haluais jonkun stripparin siihen hinkkaamaan? Tän kauden typerin idea ihan heittämällä!
Vierailija kirjoitti:
On kyllä tälläkertaa todella huonot näyttelijät valittu. Eivät osaa edes pokkaansa pitää kun suupielet nykii ylöspäin kun jostain vakavasta asiasta on kyse. Eräs suomalainen tv:stä tuttu henkilö jonka ihan varmasti täällä jokainen tuntee, kertoi minulle että sellaista kuin tosi-tv ei ole olemassakaan. Esimerkiksi big brother on myös sellainen että päiväkirjahuoneessa kehoitetaan asukkaita että "tee uudestaan tuo juttu" tai että "tee sitä ja tee tätä niin saadaan hyvää matskua". Tuo "jokaiselle tuttu tv-persoona" on haastatellut minua 2 kertaa ja oli meidän häissä myös. Älkää hyvät ihmiset uskoko noihin tollaisiin ohjelmiin. Joo, no onhan siinä tietenkin oma hupinsa kuten jossain Kaunareissa mutta totta se ei ole.
Annie ja David hakevat siis Thaimaan kadulta babyn ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh se Alliyan hääpuku ja ne valkeat tangat Miten ihmeessä sillä meni koko päivä valmistautumiseen, kun lopputulos oli tuo, vai olikohan sekin vain keksitty juonenkäänne.. Shawnin äitiä kävi sääliksi.
PAlliyalla meni toista tuntia kun kinnitteli liimalla peruukkia päähän.
Vierailija kirjoitti:
Noilla New Yorkin amerikan-italialaisten asuttamilla seuduilla kuten Long Islandilla tai New Jerseyssä ei taida olla kuin naisstripparimestoja, tai naisstrippari-autopesuja :D :D :D
Miesstripparimestat tuolla päin on miehiä varten.
Näin muistaisin jenkkikavereiden joskus maininneen.
TLC kanavalla on!