Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Kysyn mieheltä mahtuuko meille”

Vierailija
17.01.2022 |

Huoh. Facen roskalavassa joku antoi yhdistelmävaunut. Eräs vastasi: av, kysyn mieheltä mahtuuko meille. Anteeksi, mutta näen punaista.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av?

Vierailija
2/22 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn mieheltä voidaanko tulla, kysyn mieheltä saanko pierasta, kysyn mieheltä... 😴

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av?

alustava varaus.

Vierailija
4/22 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn mieheltä voidaanko tulla, kysyn mieheltä saanko pierasta, kysyn mieheltä... 😴

Palstan mukaan mies ei saa puuttua naisen syömisiin mutta naisen tehdessä samaa se on hyödyllistä neuvomista.

Vierailija
5/22 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajattelin, että eikö tämä nainen itse tiedä, mahtuvatko vaunut heille? Jos kokee, että tarvetta vaunuille olisi.

Vierailija
6/22 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos esimerkiksi halutaan vaunut jotka sopii autoon/hissiin/komeroon, ja miehellä on ne mitat, niin kai sitten pitää kysyä mieheltä.

Mutta tuolla perusteella ei varmaan voi varata tarjolla olevia vaunuja. Että olen tyhmä ja vailla vaunuja, mutta en itse tiedä minkä kokoiset meille mahtuu....

Vierailija
7/22 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla että vaunuja on miehen mielestä jo riittävästi.

Vierailija
8/22 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää ilmoituksessa mainita, että kysyy mieheltä? Tekisi varauksen, palaisi mahdollisimman nopeasti ja sillä siisti. Pitääkö siitä tehdä numero, että hän OMALTA MIEHELTÄÄN varmistaa saako ottaa ilmaiset vaunut vastaan?

Vierailija
9/22 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin pistää aina silmään kun aikuiset naiset ei voi itse tehdä päätöstä ostettavan tavaran suhteen. Jotenkin jää aina outo tunne, että eikö saa ostaa mitään ilman miehen lupaa.

Vierailija
10/22 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh! Mikä idiootti käyttää tuota sanaa?

Vierailija
11/22 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa tarkoittaa myös autoa, jos ihminen olettaa miehensä osaavan paremmin arvioida mahtuvatko vaunut takakonttiin vai eivät.

Vierailija
12/22 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin pistää aina silmään kun aikuiset naiset ei voi itse tehdä päätöstä ostettavan tavaran suhteen. Jotenkin jää aina outo tunne, että eikö saa ostaa mitään ilman miehen lupaa.

Ymmärrän kysymisen jossain isoissa tarvaroissa, kuten huonekaluissa, mutta kun jotkut kysyvät parin euron vaatteissakin mieheltä, niin tulee mieleen että naisella ei ole lainkaan omaa rahaa, tai että mies on muuten vain kontrolloiva.

Vierailija
13/22 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu täysin siitä, mistä tavarasta on kyse. 

Vierailija
14/22 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa tarkoittaa myös autoa, jos ihminen olettaa miehensä osaavan paremmin arvioida mahtuvatko vaunut takakonttiin vai eivät.

Tai jos mies vaikka sattuu olemaan sillä autolla töissä, eikä nainen itse pääse arvioimaan tai mittaamaan. 

Vierailija
15/22 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos esimerkiksi halutaan vaunut jotka sopii autoon/hissiin/komeroon, ja miehellä on ne mitat, niin kai sitten pitää kysyä mieheltä.

Mutta tuolla perusteella ei varmaan voi varata tarjolla olevia vaunuja. Että olen tyhmä ja vailla vaunuja, mutta en itse tiedä minkä kokoiset meille mahtuu....

Av, varmistan, mahtuuko meidän autoon/hissiin/ovesta/varastoon/vaatehuoneeseen. Sitten otan mittanauhan kauniiseen käteeni ja varmistan. Kyllä minustakin on hämmentävää, jos ei ihmienn sukupuoleen katsomatta osaa itse varmistaa, mahtuuko esine vai ei. Vai onko teillä mies ainoa, joka osaa käyttää mittanauhaa?

Vierailija
16/22 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu täysin siitä, mistä tavarasta on kyse. 

Onko luvan varainen tavara niitä tavaroita mitä mies haluaisi?

Vierailija
17/22 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kysyn aina miehiltä peppuseksin alussa "mahtuuko se peppuun?".

Aina ovat sanoneet, että "mahtuu, mahtuu". En tiedä, joskus on kyllä tehnyt kipeää.

Totta. tässä asiassa mmiesten avaruudellinen ajattelu on hukassa.

Vierailija
18/22 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kysyn aina miehiltä peppuseksin alussa "mahtuuko se peppuun?".

Aina ovat sanoneet, että "mahtuu, mahtuu". En tiedä, joskus on kyllä tehnyt kipeää.

Kyllä se mies tietää mitä sinne omaan hanuriin mahtuu, jotkut vaan tykkää kivusta.

Vierailija
19/22 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen tuosta ensimmäisenä että hän, heidän perhe, ei tarvitse itse niitä vaunuja, ottaa varastoon jos mahtuu, saa mieheltä luvan ja sitten myy eteenpäin.

Vierailija
20/22 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi varmistaa vaikka anopiltaan, että mahtuuko mutta miksi sen tiedustelu pitää alustavasssa varauksessa kertoa kaikille? Ja toisekseen: ei ilmaistavaroita yleensä varailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä