Mulla on sellanen olo että mun opettajalla on muutakin mielessä kuin opetus...
Olen nyt eräässä koulutus ohjelmassa, jossa on opettajana eräs mies henkilö. Aluksi ajattelin että kyseessä on mun oma mielikuvitus, kun tämä opettaja sattuu olemaan varsin komeanpuoleinen. Myönnän että hän saa minussa tietyn mielenkiinnon heräämään, mutta asialle en todellakaan ole mitään tehnyt, koska itse elän parisuhteessa.
Mutta nyt olen parin kuukauden ajan huomannut sellaisia pieniä eleitä ja ilmeitä, jotka viittaisi muuhunkin, kuin ammatilliseen ajatteluun.
Ja eilen kun meillä oli eräs käytännön harjoittelu, niin olin tämän opettajan kanssa kaksistaan, eräässä tilassa, joka sitten vahingon/onnettomuuden takia kaatui kyljelleen. Itse löin pääni kaapin reunaan ja tämä opettaja kaatui päälleni. Siinä sitten kun yritin keräillä itseäni ja tajuta misä olin, niin opettaja suuteli poskelleni, halasi todella kovin ja sanoi luojan kiitos olet kunnossa. Vasta päivystyksessä tajusin mitä opettaja oli tehnyt.
Huomenna pitäisi palata takaisin kouluun, enkä oikein tiedä miten suhtaustuisin, kun näämme.
Pitäisikö minun ottaa tuo pusu puheeksi ja kysyä mistä moinen, vai olettaa, että hän aidosti oli huolissaan oppilaastaan ja varsinkin kun kaatui päälleni ja olisin kyllä voinut loukata pahemminkin.
Teksti voi olla kirjoitettu vähän sekavasti, kun yritän itsekkin täsä hahmotella miten saisin sen järkevästi kirjoitettua, ettei kuulosta enempää(jos se nyt edes on mahdollista) sekaisemmalta...
Kommentit (2)
Sun kannattais nyt miettiä mitä sä oikein haluat.
Älä jätä asiaa tohon. Tee asiasta ilmoitus tai vaihda luokkaa. Kenenkään ei tarvitse tullaista kestää.