Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irtisanokaamme Tele Finlandin sopimukset - maksukorotus n. 50 % !

Vierailija
15.05.2015 |

Tele Finland on lähettänyt Mini-liittymien haltijoille kirjeen, jonka mukaan "liittymävalikoimaa uudistetaan aiempaa joustavammaksi ja selkeämmäksi." Tämä teksti on täyttä huijausta.

Tosiasissa liittymän kuukausimaksua nostetaan 49,3 % kerralla!

Tämmöisen röyhkeyden takia on syytä irtisanoa Tele Finlandin sopimukset HETI!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä jos on tuollainen sopimus. itselläni ei ole Mini-liittymää eikä mistään maksujen muuttumisesta ole ilmoitettu.

Vierailija
2/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko niitten hinnat on nykyään? Muuttuuko muittenkin liittymien hinnat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sen liittymän kk-maksu on jotai 3 euroa tuon korotuksen jälkeen, haloo!

Vissiin nostivat kaikkien TeleFinlandin kk-maksuja, ku vaihdoin liittymäni Soneralta pois. Maksoin IHAN ÄLYTTÖMIÄ laskuja! Paskat ne mitään asiakkaistaan välittää! Nauravat vain, kun joku "vajokki" pysyy vaan asiakkaana, kun on sitä koko ikänsä ollut, eikä osaa lähtee muun operaattorin asiakkaaks. Mulla putos puhelinlaskut tosi huikeesti operaattorin vaihdolla. Jopa tuli perään tekstiviestiä, soittopyyntöä ja soittoja operaattorin vaihdon jälkeen. Eihän ne nyt niin helpolla hyvää "lypsylehmää" karkuun päästä.

Vierailija
4/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mulla Tele Finlandin liittymä maksaa 19,99 e/kk ja sisältää puhelut, tekstarit ja netin. Minusta ei ole kallis.

Vierailija
5/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon telefinlandin asiakas ja ajattelin vaihtaa soneraan. Saitko ylihintaisia laskua soneralta, ns feikkilaskuja? 

Vierailija
6/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:17"]

Jaa, mulla Tele Finlandin liittymä maksaa 19,99 e/kk ja sisältää puhelut, tekstarit ja netin. Minusta ei ole kallis.

[/quote] 

telefinlandilta on tullut kaikenlaisia laskuja jotka sittemmin ovat korjanneet.  soneran ilmaiset puhelut pohjolassa ja baltiassa kiinnostais 

Vierailija
7/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tele Finlandin käyttäjät menkääpä keskustelemaan Tele Finlandin keskustelupalstalle.

Kirje on tosiaan täysin harhaanjohtava. Maksumuutos tuodaan esille vain taulukossa ei itse tekstissä.

Pitäsi valittaa kuluttajaasiamiehelle. RÖYHKEÄÄ TOSIAAN!

Vierailija
8/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistin asian. Mini -liittymää on mahdollista jatkaa euron kk. maksulla ilman sitä naurettavaa 64 kilobitin nettiyhteyttä.

Soita sinne.

Vierailija
9/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on perusliittymä joka "päivitetään" Mini-liittymäksi. Kk-maksu nousee euroon. Toki  harmittaa.

Vierailija
10/11 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tele Finland ilmoitti kirjeellä että maksuni nousee "hieman" ja kun sitten tutkin tarkemmin tämä "hieman" oli 333 %, että silleen.

:-C

Vierailija
11/11 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirje tuli Telefinlandilta jossa sanotaan: Liittymäsi sop.ehdot muuttuvat. Mini-liittymän kk.maksuun 3e sisältyy netti 11.3-16 alkaen. Kotimaan puhelut 7snt/min.

Omilla sivuilla on helppo päättää asiakkuus jos tahtoo.

Soneralla olisi perusliittymä 1.90/kk ja puhelut 8snt/min. Nettikin on eri maksusta. Siis maksetaan vain siitä mitä käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi