Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valittaa kivuista, mutta ei mene lääkäriin- Väsyn tähän

Vierailija
17.01.2022 |

Mies on valittanut kivuista ainakin vuoden minulle. Olen yrittänyt sanoa, että menisi lääkäriin. Ei suostu. Tässä viimeisen kolmen kuukauden aikana tilanne on pahentunut. Joka paikkaa särkee, henkeen, sydämen ottaa jne. eikä jaksa omien sanojen mukaan edes käydä kävelyllä. Taas yritin puhua, että eikö olisi aika mennä lääkäriin. Ei kuulema ole tarvetta. Hän ei siis kuuntele neuvoja, mutta tulee kertomaan kivuista aina minulle. Olen välillä tehnyt niin, että en kommentoi mitään, mutta mies jankuttaa niin kauan, että vastaan jotain.
Olen niin monta kertaa yrittänyt puhua järkeä, mutta kun ei auta. En meinaa enää jaksaa itsekään tätä. Turhauttaa kun toinen ei kuuntele ja kuitenkin valittaa kipuja melkein päivittäin.
En ymmärrä tätä tilannetta. En edes tiedä, mitä hänelle enää sanon vai sanonko mitään.
Neuvoja?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta vuoden? Mulla on narisijamies joka valittaa vaivoista joka toinen päivä. Eikä mene lääkäriin ei sitten millään ja vaivoja vaikka muille jakaa. Plus reilu ylipaino, mutta hänen mielestään se ei ole ongelma. Vaikka nivelet paukkuu. Tosi rasittava. En vaan raaski nostaa kytkintä kun muuten kiltti.

Vierailija
2/2 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 20v ollut näin.

Terv. Edellinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi