Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten lisätä rintamaidon määrää??

20.09.2006 |

tai siis muistasin että ois joskus sanottu ett esim. juomalla kotikaljaa maitoa tulis paremmin??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy luontaistuotekaupoista. tosin kai ylipäätään se, että muistaa tankata niitä nesteitä, voi sitä maidontuotantoa lisätä!

Vierailija
2/10 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Saksassa join tytön syntymän jälkeen kesähelteellä malz-bier:iä, se on vähän kotikaljan tyyppistä. Nyt juon imetysteetä jossa anista, fenkolia, kuminaa, melissaa ja basilikaa. Kuulemma varsinkin tuo fenkoli ja basilika edesauttavat maidontuloa ja tekee lisäksi hyvää vatsalle. Ja muutenkin pitää nesteitä juoda vähintään pari litraa päivässä. Myös jo sairaalassa hoitajat keittivät tuota teetä jota join noin litran päivän aikana pari kertaa. En tiedä tästäkö johtui mutta maito nousi rintoihin jo toisena päivänä synnytyksen jälkeen, esikoisen kanssa kesti 5 päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettämällä, imettämällä, imettämällä ...

Pumppaamalla myöskin ... mutta tapa lisätä maidon määrää on imetys.

Vierailija
4/10 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin luontaistuotekaupasta Fenugreek-nimistä valmistetta. Suhtauduin todella skeptisesti, mutta päätin kokeilla. Ja kappas, auttoi.

Vierailija
5/10 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kuullut Fenugreekin auttavan ja nyt ajatellut itsekin sitä kokeilla. Missä muodossa valmiste on? Jostain luin, että tätä idätetään siemenistä, mutta täytyykö siis itse idättää (jolloin jää kyllä kokeilematta..) vai saako jotenkin valmiina? Ja muistatko hintaa?

Kysellen ja kiittäen, Kumkwatti

Vierailija
6/10 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fenugreekia saa sellaisina tabletteina. Ovat tosin aika hintavia, kun sellainen noin viikon satsi maksaa 10.50. Valmiste on siis jotain sarviapilaa, jota on myös Weledan imetysteessä, mutta ei ilmeisesti yhtä paljoa.

Toivottavasti saat avun valimisteesta!

Vierailija
7/10 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon juonut nyt kolmena peräkkäisenä päivänä kupillisen mamma-teetä ja jo noin pienestä määrästä vaikutukset oli huomattavat! Rinnat oli tänään niin täynnä maitoa etten tänään teetä viitsinyt enää juoda. Ostin luontaistuotekaupasta, eikä paketti maksanut kuin 6¿.

Mutta niinhän se on, että maidon kysyntä lisää tarjontaa eli tarjoamalla rintaa useammin voipi maitomääriä yrittää nostella.

Vierailija
8/10 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo tällä hetkellä vauva rinnalla lähes joka hetki ja saattaa imeä 2tuntia ja silti selvästi nälkäinen......täytyy koittaa tota mamma teetä, onko se ihan tolla nimellä luontaistuotekaupoissa?? ja vauva siis viikon ja 3päivää vanha.....

Vierailija
9/10 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 6viikkoinen vauva joka oli ensimmäiset 3viikkoa lähes taukoamatta tissillä, koko päivä oli pelkkää imettämistä ja yötkin (nukahtelikin vaan sellasia vartin torkkuja siinä välissä).Huusi heti kurkku suorana kun yritti kanniskella ym. eikä ollut tissillä.Olin ihan varma ettei maito riitä mutta vauvan paino olikin noussut jopa keskivertoa enemmän ekassa neuvolassa ja sen jälkeenkin:) Nykyään imetysvälit on jo muutamaa tuntia,onneksi:) Ei liity tuohon maidonlisäämiseen mutta koitan tässä vaan lohduttaa että se helpottaa;)

Vierailija
10/10 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja JUO nesteitä todella runsaasti!!!!!!!! Lepää, älä stressaa. Iho kontakti vauvan kanssa tärkeä. Ja imetä:)