Nainen montako paria korkokenkiä omistat tällä hetkellä kaapissa?
Montako sinulla on kaapissa onko uusia vai vanhoja korkokenkiä
Kommentit (25)
Kymmeniä pareja, osa käyttämättömiäkin. Ei niitä jaksa kaikkia laskea.
0. Lopetin kymmenisen vuotta sitten.
Mulla on muutama pari pölyttymässä kaapin perukoilla. En ole käyttänyt vuosiin korkkareita kuin isoimmissa juhlissa.
Tasan yksi pari, hautajaisavokkaat. Mulla on tapaturman takia tosi hankalaa olla koroissa, joten ne harvat hautajaisetkin ruukaa mennä matalissa.
En ole koskaan omistanut yksiäkään.
Luulisin että neljä paria. Kahdet niistä on kerran käytetyt, yhdet on päässyt jalkaan kahdesti. Viimeisiä en ole käyttänyt kertaakaan.
En ainuttakaan paria korkokengiksi laskettavia. Yhdet, joissa ehkä 5 cm korot. Varalta, jos joskus tarvii välttämättä jossakin. Ostettu kirpparilta eurolla. Ihan nätit silti , kotimaiset ja laadukkaat
Mummot ei tarvi korkokenkiä
Ei ainuttakaan paria. Ei selkä kestä korkkareita.
Mitä tarkoitat korkokengillä, silä niitä on useita erilaisia?
Siis mitä kukakin korkokenkinä pitää?
Kaikissa kengissäni on pienet korot, mutta hyvin matalat.
Yhtään ainoaa tosi korkeita piikkikorkoja en omista, koska en niitä en tarvitse.
Minulla juhlakenkinä korkeampi korkoiset kengät, mustat, koska musta väri käy yhteen kaikkien vaatteiden ja tilaisuuksien kanssa.
Lisäksi on yhdet paremmat korkokengät joihinkin vähemmän "tyylikkyyttä" tarvittaviin tilanteisiin, joissa vaaditaan asiallista puketumista ja korko kengissä kuuluu ikäänkuin asiaan.
Vapaa-ajalla käytän mukavia kenkiä, juuri sellaisia jotka jalalleni parheiten sopivat.
Kahdet: tosi perus mustat ja toiset juhlavammat, joita olen käyttänyt vain muutaman kerran (ja nyt ne on jo vähän väärän tyyliset).
Kahdet, toiset vanhat ja toiset vain paristi käytetyt. Viitisen paria olen hävittänyt viime vuosina, kun ei ole ollut käyttöä enkä halua jalkojani enää niillä pilata. Vaaleat ja tummat perus avokkaat jäi, että on juhliin sopivat kengät.
En omista yhtäkään paria.