MM-lätkä: Oletko tänään Ruotsin vai Venäjän puolella?
Kommentit (27)
Kostoksi Venäjää, kjäh kjäh. No ei tosi.
Tärkeintä on aina Ruotsin häviö :-)
Ruotsin ja Tsekin jatkoonmenoa toivon. Yleensä kannatan Venäjää, mutta tämä vuonna se joukkue on näköjään täynnä surffailevia fleguja, minkä takia on toivottava venäjän tippumista.
Kyllä minä haluaisin nähdä vielä Suomi-Ruotsi ottelun, ja siitä sit Suomi voittoon!
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:24"]
Kyllä minä haluaisin nähdä vielä Suomi-Ruotsi ottelun, ja siitä sit Suomi voittoon!
[/quote]
liikaa mun pumpulle :-)
Ruotsia. Ennen olisin kannustanut Venäjää, mutta koska se on niin paska maa nykyään, enkä jaksa jonkun kääpiön pullisteluja olen Ruotsin puolella.
Toivon ruotsille oikein karvasta tappiota.
En ole kenenkään puolella, mutta aina ruotsia vastaan.
Alla svenskar är homoseksuell, hej, homoseksuell, hej, homoseksuell....
Tietysti Ruotsia!
Suomi menee aina Ruotsin yli, mutta Ruotsi menee aina Venäjän yli!
No mikään ei ole niin suuri inhokki kuin venäjä. Ruotsi on Suomen isoveli.
Kannustan Ruotsia!
Vihaan toki pakkoruotsia mutta Putinin tekoset Krimillä ovat valtava ihmisoikeusrikkomus.
Ainahan suomu ja ruotsi on ollut sellaisia kilpailullisia veljeksiä, mutta tällä hetkellä ruotsia koska venäjä kuten aikaisemmin sanottu on paska maa nykyääb
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:24"]
[/quote]
liikaa mun pumpulle :-)
[/quote]
Paljon kovempia vääntöjähän Suomi-Venäjä -ottelut ovat nykyään.
Ruotsi voittoon ja finaaliin Suomen kanssa! Sitä ruotsalaisetkin toivovat!
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:31"]No mikään ei ole niin suuri inhokki kuin venäjä. Ruotsi on Suomen isoveli.
[/quote]
Venäjä on Ruotsin isoveli.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:30"]
En ole kenenkään puolella, mutta aina ruotsia vastaan.
Alla svenskar är homoseksuell, hej, homoseksuell, hej, homoseksuell....
[/quote]
Lär dig svenska för fan.
Venäjää!