Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laadukkaat perusrintaliivit päivittäiseen käyttöön

Vierailija
16.01.2022 |

Kaipaan vinkkejä hyvistä ja laadukkaista perusrintaliiveistä päivittäiseen käyttöön. Liiveissä ei tarvitse olla mitään ylimääräistä ja mielellään sileä musta sen pitäisi olla ja olla saatavilla alusvaateliikkeestä pääkaupunkiseudulla. Netistä en halua tilata alusvaatteita. Hyvä esimerkki tarpeita vastaavasta liiveistä on Primadonna Figuras. Mutta onko jollakin suositella jotakin vastaavaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan Cubukselta. Kokoja kaupassa on yleensä siihen f-g asti ja paljon eri vaihtoehtoja. Ovat myös aika edullisia

Vierailija
2/6 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostan Cubukselta. Kokoja kaupassa on yleensä siihen f-g asti ja paljon eri vaihtoehtoja. Ovat myös aika edullisia

Jaa. Vähän laadukkaampia siis kaipaan. Yleensä ostan itse Sokokselta tai ihan alusvaateliikkeestä. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso lumingerielta.

Vierailija
4/6 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Funky Ladyssa hyvä valikoima ja asiakaspalvelu.

Vierailija
5/6 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triump True Shape Sensation

Vierailija
6/6 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Funky Ladyssa hyvä valikoima ja asiakaspalvelu.

Olen käynyt tuolla ja ostanutkin. Olen myös todennut kuitenkin parhaaksi alusvaateliikkeeksi, jossa olen asioinut, vaikka vikoja ja puutteitakin löytyy. Tarjolla olevat tuotteet eivät ehkä kuitenkaan täysin vastaa tarpeitani kun toivon enemmän perustuotteita tarjolle. Onko suositella jotakin liiviä? Primadonnaa olen Funky ladystä ostanut. Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan