Ai että mä rakastan raapia hilsettä mun päästä
Ja näpäyttää ne töhnät kynsien alta pitkin huushollia!
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:16"]Oksensin juuri suuhuni :| Miksi olet noin ällöttävä?
[/quote]
:D sorry!
Minäkin! Mulla on vielä psori ja hilseet irtoaa cornflakesin kokoisina. Aaaah sitä fiilistä kun saa raaputtaa isoja laattoja irti! Myös omien ja muiden finnien tyhjennys ja korvakäytävien putsaus on orgastista!!!!
Samoin! Yleensä räplään puhelinta samalla, joten siihen kertyy se hilse ja saa pyyhkäistä pois! Ah!
Pään rapsuttaminen on törkeän addiktoivaa touhua.
Älä nyt likaisilla kynsillä raavi päänahkaa kovin usein, saat jonkun tulehduksen.
Minäkin pidän mutta samaan aikaan en pidä :/ mieluummin olisin hilseilemättä, mutta kun sitä kerran on, täytyy yrittää löytää iloa sitten rapsuttelusta ....
Tykkään hinkata hammasvälejä hammaslangalla/hammastikuilla. Hankaaminen sattuu, mutta siitä huolimatta (tai juuri siksi) pidän siitä. Paras hetki on, kun ien alkaa vuotamaan verta. En itsekään tajua tätä mieltymystä, inhottavaa :D
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:28"]Tykkään hinkata hammasvälejä hammaslangalla/hammastikuilla. Hankaaminen sattuu, mutta siitä huolimatta (tai juuri siksi) pidän siitä. Paras hetki on, kun ien alkaa vuotamaan verta. En itsekään tajua tätä mieltymystä, inhottavaa :D
[/quote]
Oho! En ole ainut o_O
Raavin aina äidin päästä hilseitä
Yäh, lopettakaa vehnän syönti. Se jauho tunkeutuu päänahasta läpi
Rapsuta ja saa tulehdus päänahkaan..
Oksensin juuri suuhuni :| Miksi olet noin ällöttävä?