Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitsi että hävettää , voisin vajota maan alle.

Vierailija
16.01.2022 |

Mies tuli kaverin kanssa kotiin ja istuivat keittiössä ja juttelivat asioita ja pelailivat jotain peliä. Meni pari tuntia ja mies tuli olkkariin huikkaamaan et "hei, mä käyn nopee lähikaupassa". Sanoin et okei ,nähdään kohta, moikka !"

Oli sattunut mahaan ja syötiin kebabbia ja en kehdannut mennä vessaan päästelemään koska miehen kaveri oli kylässä ja pidättelin. Huomasin helpotuksesta kun mies lähti kauppaan ja päästin muutaman ison pierun ja lähdin toiseen huoneeseen katsomaan jos löydän laturia. Ei siinä muuten mitään mutta mies oli jättänyt kaverinsa tohon keittiön pöydän ääreen vaikka luulin että lähti yhtä matkaa ja ei varmasti voinut olla kuulematta. Hävettää ihan hitosti, en pysty ikinä kattomaan samalla tavalla, ihan tosi nolo olo😩.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤣🤣

Vierailija
2/24 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harakirin paikka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä sika 🤮

Vierailija
4/24 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Ymmärrän, onhan toi nolostuttavaa. no mut noita sattuu! :D

Vierailija
5/24 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ollut mitään, sinä saat kotonasi tehdä mitä haluat. Se mieshän sais hävetä, jäädä nyt teille roikkumaan, vaikka talon isäntä lähtee pois. Vain idiootti tekee noin.

Vierailija
6/24 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen mies jättää naisensa toisen miehen luokse yksityisasunnon sisään?

Vierailija
7/24 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Itse olisin alkanut heti puhumaan itsekseni, koska teen sitä aina kun olen yksin. Se vasta on noloa kun joku kuulee "ajatuksiani" joita kälätän nonstop.

Vierailija
8/24 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuu jossain vuokrakämpässä, kannattaa aina ensin kotiintultua varmistaa ettei vuokraisäntä tai joku mittarinlukija ole asunnossa, ennenkuin päästelee päivän aikana pidättämänsä pierut ilmoille...

Vierailija
9/24 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

XDDD

Vierailija
10/24 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teilläkö ihan oikeasti sanotaan kun ukko lähtee lähikauppaan, että nähdään kohta? Älä nyt viitsi, hiukan on keksityn jutun tuntuinen nolo sepustus. Pieru, hihhiiih. Plääh!

Vierailija
11/24 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä. Itse olisin alkanut heti puhumaan itsekseni, koska teen sitä aina kun olen yksin. Se vasta on noloa kun joku kuulee "ajatuksiani" joita kälätän nonstop.

Hyvä etten ole ainut. Minäkin puhun todella paljon itsekseni.

m38v

Vierailija
12/24 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako tuollainen tilanne teillä päin vaaraa? Olen ihmeissäni!

Vierailija
13/24 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En luota keneenkään. En toisiin miehiin enkä eteenkään naisiin.

Vierailija
14/24 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asuu jossain vuokrakämpässä, kannattaa aina ensin kotiintultua varmistaa ettei vuokraisäntä tai joku mittarinlukija ole asunnossa, ennenkuin päästelee päivän aikana pidättämänsä pierut ilmoille...

Kumpikaan ei saa tulla asuntoon ilman lupaa, joten on aika kaukaa haettua.

Vierailija
15/24 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En luota keneenkään. En toisiin miehiin enkä eteenkään naisiin.

Sitten kannattaa valita vaimo ja kaverit paremmin. 

Vierailija
16/24 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman lapsellinen tarina.

Vierailija
17/24 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minä jään kaverini naisystävän kanssa kahdestaan johonkin niin makuuhuone kutsuu nopeasti. Sillä ei ole väliä onko nainen suostuvainen (yleensä on).

Vierailija
18/24 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teilläkö ihan oikeasti sanotaan kun ukko lähtee lähikauppaan, että nähdään kohta? Älä nyt viitsi, hiukan on keksityn jutun tuntuinen nolo sepustus. Pieru, hihhiiih. Plääh!

Öö... Eikö tuollainen kai ole ihan normaalia? Sanon itsekin välillä miehelle noin jos hän käy jossain. Mitä se sinä sitten sanot ? Oletko hiljaa ja nyökytät vai toteat että kiva juttu älä tule koskaan takaisin:D

Vierailija
19/24 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Itse olen tänään sanonut juuri noin miehelle, kun lähdin käymään Ikeassa. On se kumma, että tällaisenkin joku näkee outona tapana..

Vierailija
20/24 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö... Eikö tuollainen kai ole ihan normaalia? Sanon itsekin välillä miehelle noin jos hän käy jossain. Mitä se sinä sitten sanot ? Oletko hiljaa ja nyökytät vai toteat että kiva juttu älä tule koskaan takaisin:D

En ole tuo jolta kysyt mutta kyllä meillä moi riittää. Ja jos menee pihalle/talliin/verstaalle jne. niin ei meillä hoeta monta kertaa päivässä, että nähdään pian.

😂

Jos kakun kanssa sovitaan tapaamisesta niin silloin saatan sanoa, että nahdäänpä sit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi