Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

soliskuopissa

Vierailija
14.05.2015 |

Kuuluuko soliskuopissa tuntua mitään? Mulla tuntuu joitain nasturoita ja lisäksi turvotusta.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soliskuopissa olevat nystyrät tai herneen kokoiset patit pitäisi tutkia ultralla. Tältä palstalta luin, että ne on patologisia, joten itsekin menin tutkimuksiin, kun löysin sellaisen soliskuopasta, ja syöpä siellä oli.

Vierailija
22/29 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soliskuopissa olevat nystyrät tai herneen kokoiset patit pitäisi tutkia ultralla. Tältä palstalta luin, että ne on patologisia, joten itsekin menin tutkimuksiin, kun löysin sellaisen soliskuopasta, ja syöpä siellä oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24/29 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinulla muita oireita

Vierailija
25/29 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:34"]Oliko sinulla muita oireita
[/quote]

Jos tarkoitat minua (edellisten viestien lähettäjää), niin ei ollut muita oireita

Vierailija
26/29 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:31"]Soliskuopissa olevat nystyrät tai herneen kokoiset patit pitäisi tutkia ultralla. Tältä palstalta luin, että ne on patologisia, joten itsekin menin tutkimuksiin, kun löysin sellaisen soliskuopasta, ja syöpä siellä oli.
[/quote]

Kyllä minäkin olen siinä uskossa että soliskuopista erottuvat patit ovat harvoin hyvänlaatuisia!

Vierailija
27/29 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 vielä sen verran että mulla ainakin toisella puolella se pikkunen patti muljuu iha selvästi ja saan sen muljautettua solisluun päälle.

Vierailija
28/29 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:28"]22 vielä sen verran että mulla ainakin toisella puolella se pikkunen patti muljuu iha selvästi ja saan sen muljautettua solisluun päälle.
[/quote]

Mulla samanlainen herneenkokoinen nukkuva patti. Ollut muksusta asti ja vuosia sitten lääkäri todennut oudoksi, mutta normaaliksi :)

Vierailija
29/29 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuva = muljuva. Autocorrect :D