Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsää iltaisin kun lapset nukkuu, mitä keksisin

Vierailija
14.08.2008 |

Täällä vähäuniset lapset menevät nukkumaan klo 22-23.... huooh...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltojeni iloksi?

Vierailija
2/12 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se kummoista tunnu iltaisin täällä kotona olevan. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta taas nämä illat ovat parasta maailmassa tällä hetkellä. Tekemättä MITÄÄN.

Vierailija
4/12 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoa, laita valmiiksi seuraavan päivän vaatteet itsellesi ja lapsille, lue, katso yle areenalta joku dokumentti, tee kasvohoito..

mulla tuli iltoihin hupia kun hommasin cross trainerin, sillä viuhdon menemään illalla kun lapset nukkuu, katson samalla jotain hömppää maikkarin tai subin nettiteeveestä. siinä menee tuntikin aika kepeesti, päälle pikainen suihku.

Vierailija
5/12 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä leffoja 49 e/ kk

Vierailija
6/12 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä välttämättä mitään jaksiaskaan, mutta silti olen valveilla helposti parikin tuntia. Joku projekti pitäisi olla. Tai edes tallentava digiboksi!

Vierailija
7/12 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrasta seksiä...joko yksin tai yhdessä puolison kanssa!

Vierailija
8/12 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä joskus miettii, että mitä tekisi. Mutta en kyllä missään nimessä valita! Lapseni menee nukkumaan noin klo 20.00, joten itselleni jää helpostikin neljä tuntia luppoaikaa ennen nukkumaan menoa... Osaan arvostaa tätä, koska aina tilanne ei suinkaan ole ollut yhtä mahtava.

Vierailija
9/12 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis te, joilla aika käy pitkäksi! Oletteko töitä tekeviä vai kotiäitejä? Minkä ikäisiä lapsia?

Kuulostaa vain niin omituiselta...

Vierailija
10/12 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltani ovat käynet ns pitkiksi ihan siitä asti kun lapseni lopetti iltaimetyksen eli tossa 4kk alkaen, alkoi nukkua klo21

mä haahuilen netissä jonnekin tänne 23-01, sitten katson DVDlta jotain tyyliin 24, pako, lost, jne tai nauhoitan digiboksille nuo csit jne mitä iltaisin tulee, odotan bigbrotheria alkavaksi jo kuumeisesti, mulla on kaveri jonka kanssa katson yhdessä eli samaan aikaan kumpikin omassa kodissaan eli tavallaan yhdessä nuoi jaksot,

katson joko 1 tai enemmän jaksoja ja syön samalla iltapalan, sitten soitan kaverille ja spekuloidaan yhdessä ko jakso läpi, sitten menen lukemaan sänkyyn ;)

Vierailija
11/12 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivistyä. Koskee erityisesti tuota yhtä, joka odottaa Big Brotheria.

Vierailija
12/12 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltani ovat käynet ns pitkiksi ihan siitä asti kun lapseni lopetti iltaimetyksen eli tossa 4kk alkaen, alkoi nukkua klo21

mä haahuilen netissä jonnekin tänne 23-01, sitten katson DVDlta jotain tyyliin 24, pako, lost, jne tai nauhoitan digiboksille nuo csit jne mitä iltaisin tulee, odotan bigbrotheria alkavaksi jo kuumeisesti, mulla on kaveri jonka kanssa katson yhdessä eli samaan aikaan kumpikin omassa kodissaan eli tavallaan yhdessä nuoi jaksot,

katson joko 1 tai enemmän jaksoja ja syön samalla iltapalan, sitten soitan kaverille ja spekuloidaan yhdessä ko jakso läpi, sitten menen lukemaan sänkyyn ;)