Mihin osakkeisiin sijoittaa 200.000€?
Myin asuntoni, nyt vuokralla. 200 tonttua makaa tilillä.
Kommentit (14)
Pörssisähköllä varmaan tienaa hyvin.. Revit naapureilta tilit tyhjiksi.
Aasian terez-rahastot vois olla yks kohde.
Minulla olisi hyvä osto-ohjelma mietittynä noin 300 000 eurolle jos päätämme myydä tämän asunnon. Tämä on suunnitelmissa mutta välittäjiä ei olla vielä kilpailutettu. Hyviin osingonmaksajiin menisi. Halvempaan ja pienempään olisi tarkoitus muuttaa ja siihen taas maksimilaina.
Jaa. Neuvovat kai, että kaikkea ei yhteen paikkaan sijoiteta.
Hajasijoitus.
Miks ihmeessä vuokralla, eikö paras sijoitus ole oma kämppä.
Nyt ei ole ehkä paras hetki. Itse seuraan nyt tilannetta ja sijoitan kun tulee droppi. Indexeihin laitan vähän joka kuukausi. Ja opiskelen sijoittamista vapaa-ajallani, ihan amatööri olen vielä.
Kultaan, niin inflaatio ei ainakaan syö. Ja Bitcoin, Ethereum, Cosmos (Atom) ja Chainlink. Sifterin rahasto pärjäsi viime vuonna aika hyvin, mutta on tosiaan riski, että pian droppaa. Uraanikaivoksiin. Perusinfraan. Kaikkeen, mikä voi inflaatioympäristössä viedä rahat tuotteiden hintoihin ja jota ilman jengi ei voi elää. Veteen.
Ota vaimo niin ei ole tuota ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Neuvovat kai, että kaikkea ei yhteen paikkaan sijoiteta.
Hajasijoitus.
Miks ihmeessä vuokralla, eikö paras sijoitus ole oma kämppä.
ei todellakaan ole. Oma kämppä ei tuota mitään, pahimmillaan menettää arvoaan. Riippuu täysin kohteesta ja rahoituksen hinnasta, vuokratasosta, vaihtoehtoisten sijoitusten tuotosta jne että onko edes alkuunkaan hyvä
Aika huono hetki. Pörssi romahtaa tänä vuonna. Odota ensi vuoteen ja osta se dippi.