Onko naamatatuoinnit merkki huumeiden käytöstä?
Jos naama on täynnä lävistyksiä ja tatuointeja niin kannattaako tällaista ihmistä tökkiä harjalla kauemmas?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun oli ihan pakko katsoa kalenterista mikä vuosi nyt olikaan kun näitä kommentteja lukee. Huh huh.
Millaisia kommentteja tänne pitäisi vuoden -22 kunniaksi kirjoitella ja miksi vuosiluku edes vaikuttaa mielipiteisiisi tatuoinneista?
Sellaisia missä ymmärretään jo että ne ihmiset joilla naamatatuointeja tms mitään vastaavaa on, ovat kaikki erilaisia yksilöitä.
Ja miten vuosi 22 liittyy tähän yhtään mitenkään? Onko meille säädetty jotkut mielipidetavoitteet välietappeineen, jotka pitää tiettyyn aikaan mennessä olla suoritettu?
No varmasti saa ainakin naista enemmän kuin kiltti mies. Sitähän sinäkin täällä kyselet sen vuoksi että mietit että kannattaako antaa perää ellet ole jo antanut.
"Katso koristeitani, älä minua." Päihde- ja mielenterveysongelmainen yrittää paeta muita ihmisiä kuviensa ja korujensa taakse, koska tietää niiden aiheuttavan negatiivisen reaktion kanssaihmisissä. Eli hän pääsee haluamaansa lopputulokseen.
Kriminaalitaustainen, tai joku muunsukupuolinen edgypetteri, joka ei halussaan järkyttää boomereita tajua, että se on tasan hänen oma ainoa kehonsa, jota hän peruuttamattomasti sotkee. Se järkyttämisen kohteena ollut kristillisdemokraatteja äänestänyt turkismuori sen sijaan unohtaa kyseisen tatskanaaman luultavasti jo saman illan aikana
Vierailija kirjoitti:
No varmasti saa ainakin naista enemmän kuin kiltti mies. Sitähän sinäkin täällä kyselet sen vuoksi että mietit että kannattaako antaa perää ellet ole jo antanut.
hepatiitti-hellu varmasti haaransa tämmösille avaa, mutta en usko että muut
Vierailija kirjoitti:
Miten voit tietää, mitä kiltit ihmiset joutuu kokemaan, kun et itse sellainen ole?
Paljas nenä kyllä ottaa pahasti silmään. Mutta luulenpa, että tuokin kohta täytetään hyvin pian. Mietin vaan, että mihin sitten ottaa tatuoinnin, kun koko iho on täynnä?