Paljonko päivissänne on sosiaalista toimintaa?
Elikkäs AV:läiset. Paljonko päivissänne on sosiaalista toimintaa, mitä se on ja onko mielestänne riittävää?
Mitkä ovat hyviä paikkoja sosialisoitumiselle yms...
Haen tällä vähän kehystä sille minkäverran ihmisillä on sosiaalista toimintaa ja kuinka paljon sitä pitäisi olla ilman tuntemuksia yksinäisyydestä jne...
Kommentit (6)
Paljon. Työssäni olen lähes koko päivän tekemisissä 25 ihmisen kanssa. Lapseni harrastuksen myötä on siellä paljon toisten vanhempuen kanssa kohtaamista ja toimimista. Joskus istuskelen harkkojen ajan autossa vain siksi etten aina jaksa olla sosiaalinen.
N. 30 min.-2 tuntia yhteensä juttelen teinin kanssa päivässä. Siinä se oikeastaan. Kerran viikossa käyn kaupoilla ja tapaan tällöin äitini. Juttelen max. 2 kertaa viikossa puhelimessa.
Nämä riittävät mainiosti. Ei ole tunnetta yksinäisyydestä, introvertti erakko(luonne), kun olen.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:46"]
N. 30 min.-2 tuntia yhteensä juttelen teinin kanssa päivässä. Siinä se oikeastaan. Kerran viikossa käyn kaupoilla ja tapaan tällöin äitini. Juttelen max. 2 kertaa viikossa puhelimessa.
Nämä riittävät mainiosti. Ei ole tunnetta yksinäisyydestä, introvertti erakko(luonne), kun olen.
[/quote]
40-vuotias.
Mulla oikeastaan se vähä mitä tulee työstä. Kaikki tosin keskittyy duuniin joten jää maximissaan 30min. päivässä. Mulla on myös harrastuksia mutta jostakin syystä harrastustovereihin ei oikein tutustu. Ehdottomasti tarttisin enemmän ihmisiä ympärille. Joku jonka kanssa käydä iltalenkillä tai piipahtaa kahvilla. Ystäviä nään noin kerran 2kk, asuvat n. Tunnin matkan päässä ja ovat kiireisiä omissa sosiaalisissa elämissään. Avomies on mutta hänellä on oma elämänsä emmekä vietä aikaa paljoa yhdessä.
Pari kuukautta vuodessa on sosiaalista toimintaa jonkin verran, ts. ihmisiä ympärillä. Loput vuodesta harjoittelen itseni ilmaisemista vain av:lla.
Kertokaa vielä ikänne :)
Ap