Pistää rintaan tää yksinäisyys..
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:42"]Ota giguli käteen ja vedä sitä, se helpottaa.
[/quote]Mihin suuntaan? Ylös, alas vai sivulle? Vastaathan pian
Lenkille, se nostaa mielihyvähormonien määrää ja tekee hyväntuuliseksi ja terveeksi. Auttaa moneen muuhunkin vaivaan kuin yksinäisyyteen.
Siihen tottuu. kohta 10v takana, ei edes huomaa nykyään.
Niinhän se tekee. Tai ennemminkin se tuntuu väärin valitulta polulta, jolta ei pääse enää kääntymään pois toisaallekaan. Mutta rinnassa se kyllä tuntuu, ja jostain syystä poskissakin.
Mulla tuntuu palleassa, vasemmalla puolella.
Tää on kyl tosi paska fiilis. Tulee aina yleensä pyhinä ja viikonloppusin.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:15"]
Oletteko te rumia?
[/quote]Kyllä rumatkin löytää aina jonkun, kyse on enemmän luonteenpiirteestä. Itsestä on tullut kaikkien pettymyksien jälkeen niin kyyninen mulkku ettei kukaan halua lähestyä.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:15"]Oletteko te rumia?
[/quote]
Vaikea tuohon on mitään sanoa. Varmaan, tuskin muuten olisin niin yksin. Olen kyllä naimisissa, mutta silti yksinäinen, kun voi mennä päiviä etten keskustele kuin lasten kanssa ja vuosia, ettei minua kosketa kuin lapset.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:20"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:15"]Oletteko te rumia? [/quote] Vaikea tuohon on mitään sanoa. Varmaan, tuskin muuten olisin niin yksin. Olen kyllä naimisissa, mutta silti yksinäinen, kun voi mennä päiviä etten keskustele kuin lasten kanssa ja vuosia, ettei minua kosketa kuin lapset.
[/quote]ero auttaa tuohon, helppoa.
MTV3 tuli just dokkari yksinäisyydestä. Ikähaarukalla 8-69 v. ihmisistä. Oli ihan hyvä. Aina on toivoa!
Missäs päin asutte? Lähdetään joku päivä ulos syömään tai kahville? :) Asun itse Pohjois-Karjalassa.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:15"]Oletteko te rumia?
[/quote]
En ole. Komeahko nuori mies, jolla ei ole kavereita eikä tyttöystävää.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:31"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:15"]Oletteko te rumia? [/quote] En ole. Komeahko nuori mies, jolla ei ole kavereita eikä tyttöystävää.
[/quote]
no oletko sitten liian ujo?
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:31"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:15"]Oletteko te rumia? [/quote] En ole. Komeahko nuori mies, jolla ei ole kavereita eikä tyttöystävää.
[/quote]
no oletko sitten liian ujo?
[/quote]
Joo.
Ota giguli käteen ja vedä sitä, se helpottaa.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:09"]
Ujoutta voi parantaa! Päätä, että olet vahva ja itsevarma!
[/quote]
En tiedä auttaako päättäminen mutta kyllä se jotenkin voi ajan kanssa helpottaa.