Uskallatko mennä lenkille näinkin myöhään?
Kommentit (37)
En pimeällä, enkä viikonloppuiltoina
Uskaltaisin, mutta en tässä säässä. Karsee tuuli ja vettä sataa. Yöks, hyi.
Haittaa nukahtamista, mutta muuten kyllä.
Uskallan, mun lähialueilla on hyvät valaistukset. (Töölö)
Todellakin. Koiraa on tullut ulkoilutettua joka kellon aikaan. Sellasta pientä palleroa, ketä nyt ei pelkää kukaan. Vähän pelkään pimeessä kulkee kun joskus vaikka metikkö on valaistu niin lamput on rikki. Lähinnä risahduksia säikähdän, ei siellä oo kun elikoita.
Ilman muuta. Kylätie on hiljainen, niin hiljainen.
Olen käynyt keskellä yötäkin, reilusti yli puolen yön kävelyllä jopa viikonloppuöinä, esim raskaana ollessani. Ei pelottanut. Asun itä-Helsingissä enkä ole koskaan yölläkään joutunut tilanteeseen että olis tarvinnut pelätä. Onnellakin varmaan osansa mutta myös sillä että alue on paljon, paljon rauhallisempi kuin sen maine tuntuu joissain piireissä olevan. Toisaalta en tiedä onko Suomessa sellaista paikkaa jossa en uskaltaisi käydä kävelyllä, ulkomailla varmasti sellaisia paikkoja olisi paljon. -N24
Kyllä. Ja nythän on vielä ihan täysin kirkasta (täällä Oulun pohjoispuolella ainakin), joten tuntuu turvalliselta lenkkeillä yksinkin. Yleensä puolen yön jälkeen en mielellään enää lähde lenkkipolulle yksin, mutta koiran kanssa voin käydä mihin aikaan tahansa.
Uskallan, mutta mulla on isokokoinen koira. Sen kanssa uskallan liikkua ihan mihin vuorokauden aikaan tahansa.
En vielä, mutta meinasin parin tunnin päästä lähteä lenkille. Meinasin lenkkeillä ehkä Petosella, eilen olin Männistössä. Petonen oli joku vuosi ihan näin btw Suomen yhdennäkseksi (miten kirjoitetaankaan) vaarallisin lähiö.
t. se 17-vuotias teini
Muualla Euroopassa saa kuka tahansa täysi-ikäinen ostaa pippurikaasusumuttimen. Mutta ei tietenkään täällä VITUN HOLHOUSVALTIOSSA jossa raiskatuksi tuleminen on ihan ok juttu!
Miksi näin?
Pippurikaasulla ei voi vahingossa tappaa ketään kuten vaikkapa fileerausveitsellä voi.
Mulle tulee monesti yöllä nälkä ja kipaisen Mäkkiin, Kingiin tai yögrillille ihan kävellen. Jos näkyy epämääräinen vastaantulija, vaihdan toiselle puolelle katua. Joskus nuirempana otin yölliselle juoksulenkille mukaan pienen hiuskiinnepullon, jolla voisi sprayata silmiin mahdollisra uhkailijaa :D